صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۲ - 29 June 2023
نشست هم اندیشی سازمان بسیج ادارات و کارمندان و بسیج اصناف استان با مدیر کل صمت جهت نظارت و کنترل قیمت کالا های اساسی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با تشنه دل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در قالب نشست هم افزایی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های پایگاه بسیج صمت در رزمایشات همدلی در استان سمنان گفت: به حمدالله یکی از ارزنده ترین اقدامات و فعالیت ها در ماه های نخست سال موضوع کمک های مومنانه برای اقشار کم برخوردار و نیازمندان و همچنین افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا بوده است. در این حرکت عظیم، اتحاد و همدلی کارمندان سایر دستگاه های اجرایی در استان برای مشارکت در رزمایش مواسات یکی از زیباترین و ماندگار ترین موضوعات بوده است که با این همدلی و مشارکت اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.
وی ادامه داد: با همکاری کارمندان سایر دستگاه های اجرایی از ابتدای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بیش از هزاران بسته معیشتی، بسته های بهداشتی و همچنین تهیه جهیزیه برای زوج های جوان در دستور کار قرار گرفت و همه این موضوعات تهیه و در بین افراد شناسایی شده توزیع گردید.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین به نقش مهم نظارتی سازمان صمت در این برهه حساس اقتصادی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این برهه حساس اقتصادی برخی از سودجویان با افزایش قیمت مواد غذایی و بسیاری دیگر از مایحتاج مردم به فکر سودجویی هستند که در این میان نقش بازرسان صمت بسیار مهم می باشد. چرا که حضور بازرسان در این مقطع زمانی و کنترل بر روی بازار می تواند بسیاری از موضوعات را حل و فصل نمائد و با این حضور میدانی و پررنگ دست دلالان و سودجویان از بازار کوتاه خواهد شد.
دهرویه همچنین با اعلام آمادگی در خصوص حضور میدانی و کمک به سازمان صمت در این برهه نیز خاطر نشان ساخت: بسیج و بسیجیان به خوبی شناخته شده هستند و این موضوع اثبات شده است که هر کجا جوانان بسیجی وارد میدان شده اند توانسته اند به خوبی ایفای نقش نمایند. لذا سازمان بسیج ادرات و کارمندان استان سمنان سمنان این آمادگی را داشته که در صورت نیاز سازمان صمت با حضور میدانی بسیجیان در حوزه نظارت و کنترل قیمت ها آرامش را به بازار برگرداند.
در ادامه این دیدار تشنه دل مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در برهه های مختلف و ضمن اشاره به موضوعات صورت گرفته در رزمایش مواسات و همدلی گفت: اقدامات سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در مقاطع مختلف و با توجه به ضروریات جامعه بسیار حائز اهمیت می باشد و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
تشنه دل همچنین در خصوص اعلام آمادگی بسیج برای حضور میدانی و نظارت بر قیمت کالا در این برهه نیز یادآور شد: همه ما به خوبی می دانیم هر کجا که کار به دست بسیجیان وجوانان سپرده شده است به خوبی از آن گذر کرده ایم. در خصوص کنترل بازار نیز باید گفت که ما به تنهایی نمی توانیم در این شرایط به نحو احسن ایفای نقش نمائیم لذا به کمک همه عزیزان به خصوص بسیجیان نیازمند هستیم.
وی همچنین ادامه داد: سازمان صمت با آموزش ناظران افتخاری در برهه های مختلف و در شرایط حساس توانسته است نبض بازار را در دست بگیرد و دست بسیاری از سودجویان را کوتاه نماید. ما به حضور بسیجیان به عنوان ناظران افتخاری برای نظارت و کنترل بازار و همچنین جلوگیری از احتکار کالا در این شرایط حساس افتخار می کنیم.
گفتنی است در این دیدار مهدی عجم مسئول بسیج اصناف، ولی شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات