صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سلیمانی مرد عمل بود نه مرد حرف و وعده، گفت: او یک چهره مجاهدی بود که سر و صدا نداشت و اهل کار و خدمت برای ایرانیان و مردم سوریه، یمن و عراق بود.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۹۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان داشت: قرآن می‌فرماید شهیدان زنده‌اند و در پیشگاه پروردگار متعال روزی می‌خورند و ماندگارند و آیه ای دیگر داریم در سوره حضرت محمد(ص) که آمده است خداوند عهده دار خون شهدا می‌شود و می‌فرماید من اندیشه او را بارور می‌کنم و پرورش می دهم و رشد می‌دهم. یعنی متصدی خون شهید خداوند متعال است.

وی افزود: ما در این 42 سال یا 50 سال رویش انقلاب و پیروزی انقلاب دیدیم که دشمنان می‌‎خواهند با به شهادت رساندن افراد موثر مثل شهید مطهری، بهشتی، باهنر و رجایی ما را بترسانند و بلرزانند و جلوگیری از هواداری این ها کنند و به عکس نتیجه گرفتند و هر شهیدی بدون استثنا به تنهایی توانسته است جامعه را تکان بدهد و به تغییر نگرش وا بدارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما دیدیم هفتاد و چند نفر را در حزب جمهوری به شهادت رساندند و فردایش چهره جامعه را تغییر داد و نظام و انقلاب را بیمه کرد و ماندگار ساخت و پرورش داد.

حجت الاسلام اکرمی در خصوص ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: نکته دیگر که مختص به مرحوم شهید سلیمانی است سه مطلب است: اول، بین المللی شدن این خبر و محکوم شدن این حادثه توسط کل جهان؛ دنیا بالاخره قبول کرد که امریکا غلط و اشتباه کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت: تشییع جنازه ایشان در نجف و کربلا و کاظمین و در ایران در خوزستان و تهران و کرمان و مشهد و قم یک تشییع جنازه ملی بین المللی را بوجود آورد که ما تا کنون برای هیچ فردی سراغ نداریم که این همه اشک و آه و ناله و نفرین را برای دشمن بوجود آورد.

وی افزود: ما بالای دویست هزار شهید داریم اما سلیمانی گل می‌کند و این به خاطر فکر و فهم و فقه و متانت و زیرکی و اخلاص او و موحد بودن او بود. او یک چهره مجاهدی بود که سر و صدا نداشت و اهل کار و خدمت برای ایرانیان و مردم سوریه، یمن و عراق بود؛ لذا خداپسندانه کار کردن او باعث شد راه و روش او به یک مکتب تبدیل شود.

حجت الاسلام اکرمی در پایان تصریح کرد: ما در قضاوت باید منصف باشیم و در زندگی و عملکرد او و تصمیم گیری های او نگاه کنیم که این همه مقبولیت و مشروعیت را از کجا آورد؟ از موحد بودن و ولایی بودن و متدین بودنش. سلیمانی از جنس اخلاق و عاطفه و ایمان بود. سلیمانی مرد عمل بود نه مرد حرف و وعده .

ارسال نظرات