صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 20 June 2023
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی دست و پاهای آخر را می زند، گفت: در چهارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت های بزرگی بدست می آید.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۸۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اهدای «کمک های مومنانه» جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب بسته های معیشتی و جهیزه که صبح امروز در مجتمع پژوهشی امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار  شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ‌سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: این شهادت ها شما رهروان راه امام خمینی و امام خامنه‌ای را بر این داشته تا با برگزاری چنین مراسم هایی تجدید بیعت کنید.

وی افزود: اگر ما به تحولات ۲۵۰ سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، دخالت جهان سلطه، آمریکایی ها و اروپایی ها، جز غارت منابع و ثروت های کشورهای مسلمان، اتفاق خوشایندی را مشاهده نمی کنیم

وی گفت: جعل یک رژیم کودک کش ستمگر به نام رژیم صهیونسیتی برجسته ترین نقطه این تحول است و با پیروزی انقلاب اسلامی این مسأله متفاوت شد و تا عمق جان این ملت فرهنگ عاشورا نفوذ کرده و این یک حادثه تاریخی در جهان اسلام است و به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان در مقابل این نظام و ملت به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتخار آفرینی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: این مسأله بخشی از تلاش ها برای خنثی کردن توطئه‌های نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

سردار سلیمانی گفت: نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی نظیر و بی بدیل است. برجسته ترین صفحات این نبرد، نبردهایی است که در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونسیتی تبلور یافت. در گذشته ائتلاف کشورهای عربی معروف به جنگ ۶ روزه با شکست مواجه شد و رژیم صهیونسیتی تنها شش روز زمان لازم داشت تا ارتش های عربی را منهدم کند و شما دیدید در جنگ ۳۳ روز چطور ایستادند و از یونان سریع با یک کانال هوایی مهمات وارد اسراییل کردند.

وی با بیان اینکه از این تاریخ دیگر رژیم صهیونسیتی سالگرد جنگ های ۱۹۶۷ را دیگر جشن نگرفت، افزود: رهبر انقلاب در همین راستا فرموده بودند" ۲۵ سال آینده رژیم صهیونسیتی وجود ندارد"و پایان نقش آفرینی رژیم صهیونسیتی نزدیک است و اقدامات اخیر در کشورهای عربی هم دست و پا زدن های آخر این رژیم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه داعش توانست ۸۰ درصد خاک سوریه را تصرف کند، گفت: شرایط فراهم شده بود که رئیس جمهور سوریه هم کشورش را ترک کند اما فرستاده سردار سلیمانی شبانه به سوریه می رود و می گوید ۵ هزار نیروی مردمی در کشور شما آموزش دیده اند به اینها سلاح و مهمات بدهید و با دستور بشار اسد ۳ هزار نفر سلاح می گیرند و از همان لحظه محاصره شکسته می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: زمانی که شمال عراق مورد تاخت و تاز داعش قرار گرفت، حاج قاسم به کردهای عراق پیام داد که امشب را مقاومت کنید، فردا ما به شما ملحق خواهیم شد و حاج قاسم عزیز بغداد را هم از یک سقوط حتمی نجات داد. دشمن نه تنها به دنبال تفرقه بین ملت های مسلمان بلکه به دنبال تجزیه تمام کشورهای اسلامی بود و حاج قاسم عزیز این توطئه‌ را از بین برد و باعث یک وحدت در جهان اسلام شد و امروز بدون هیچ مشکلی در حرم حضرت زینب (س) مراسم برگزار و مردم از سراسر دنبا به زیارت می روند.

وی با بیان اینکه بدون تردید سردار دلها یک رزمنده تنها نبود بلکه یک مصلح بزرگ جهانی بود، ادامه داد: غربی ها یک توطئه بزرگ برای جهان اسلام طراحی کرده بودند و شهید سلیمانی توطئه‌ها را خنثی کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر آنچیزی که ما در دستورات اسلام و مذهب تشیع شنیده و خوانده بودیم در وجود این شهید عزیز دیده شد. باید تلاش کنیم در همه زوایای زندگی و نقش آفرینی از شخصیت این شهید بزرگوار در مقابل چشمان خود بیشترین بهره را ببریم.

وی در پایان گفت: راهبرد فشار حداکثری نظام سلطه که سردامدار آن ترامپ بود یا شکست مواجه شد و وقتی در چهارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت های بزرگی بوجود می آید و هر کسی در آمریکا سر کار بیاید اجرا کننده یک پروژه است و برای ما فرقی ندارد. 

در انتهای این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم کارگری تجلیل به عمل آمد.

 

 
 
 
ارسال نظرات