صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از اقدامات اساسی برای بازآفرینی بسیج متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب،احیای پایگاه های مقاومت و فعالیت های محله محوری در مساجد می باشد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان که با حضور استاندار، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از عملکرد و هماهنگی و هم افزایی متناسب دستگاه‌های مختلف استان زنجان عنوان کرد:تمامی این حمایت‌ها و هماهنگی‌ها باعث شکل گیری روندی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی خواهد شد که نیرو‌های انقلابی که دلسوز نظام هستند، در مقابل مشکلات مردم و برداشتن گام‌های اساسی و جدی برای حل این مشکلات به صورت گسترده و نهضتی و مردم پایه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بسیج هم به دنبال آن است که با توجه به خصلت‌های ذاتی تشکیلات مردمی خود و با عنایت مردمی فکری امامین انقلاب، خود را برای گام دوم بازآفرینی و سازماندهی نماید، افزود:در راستای تحقق به حرکت عمومی مدنظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و حل مشکلات و پیشرفت در جامعه، مایک کسب وسیعی را نه در عرصه دستگاه‌های دولتی بلکه در امتداد دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نظیر قوه مقننه و مجریه خواهیم داشت.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه نمونه این عملکردها، فعالیت هاییست که با کمک و همدلی و دعوت مردم و هدایت علما در نیمه شعبان سال جاری به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شکل گرفت و مردم با همدلی و وحدت در دستگیری از نیازمندان و اجرای رزمایش کمک مومنانه مانند صحنه‌های دفاع مقدس صحنه‌های بی نظیری خلق کردند، خاطرنشان کرد:در اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی نیز مردم خوش درخشیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این حرکت عمومی می‌تواند با پشتیبانی سپاه و بسیج استان در تمامی عرصه‌ها اتفاق افتاده و توسعه یابد، اذعان کرد:سپاه و بسیج در بعد محرومیت زدایی و سازندگی به خصوص اشتغال آمادگی داشته و تفاهم نامه‌های ملی در کشور امضا شده است و استان زنجان نیز ظرفیت کافی و لازم در جهت محرومیت زدایی و سازندگی را داراست.

سردار سلیمانی با اشاره به امضای برخی تفاهم نامه‌ها با سپاه زنجان، افزود:یکی از اقدامات اساسی برای بازآفرینی بسیج متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب، احیای پایگاه‌های مقاومت و فعالیت‌های محله محوری در مساجد می‌باشد که زیرساخت‌های بسیج سازندگی و پایگاه‌های مقاومت تقویت خواهد شد و با عنایت خداوند متعال و تامین اعتبارات و بودجه‌های لازم در راستای محرومیت زدایی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم اقدامات بسیار خوبی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل و دو سال گذشته دستاورد‌های چشمگیر و با ارزشی کسب کرده که این دستاورد‌ها و موفقیت‌ها بطور شایسته و کافی به مردم بخصوص نسل جوان تبیین نشده است، خاطرنشان کرد:با عنایت خداوند متعال با یک کار میدانی مجدد در گام دوم، برکات انقلاب به نسل جوان شناسانده شود که کامل شدن این الگو ثمرات و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.


امام جمعه زنجان نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره مادران شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد:سازمان بسیج مستضعفین یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد تشکیل و صدور بسیج مستضعفین به دنیا را باور نداشتند، تصریح کرد:این مهم به همت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت تحقق یافته و به لبنان عراق یمن سوریه و فلسطین و... صادر شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه بسیج از بدو تشکیل برکات فراوانی داشته است و طرح شهید سلیمانی از شاخص‌ترین این برکات است، افزود:بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی بخصوص در مناطق محروم کشور اقدامات و عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی و بسیج سازندگی، استان زنجان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد:با توجه به امکانات متوسط استان زنجان در مقایسه با کل کشور، بسیجیان و جهادگران زنجانی اقدامات بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری انجام داده اند.

وی با اشاره به تعاملات مناسب دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و تجلیل از زحمات مسئولین استانی و استاندار زنجان در حل مشکلات این استان بیان کرد:امیدواریم سازمان بسیج مستضعفین کل کشور نگاه ویژه و مثمر ثمری در راستای حل مشکلات و کمک به بسیج سازندگی استان زنجان داشته باشد.

در ادامه این دیدار، استاندار زنجان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، هفته عزت، ایثار و اقتدار به برکات اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در زنجان اشاره کرد و گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سپاه انصارالمهدی (عج) در عرصه مقابله با این ویروس پیشتاز بوده و فعالیت‌های موثری انجام داده است.

فتح اله حقیقی با بیان اینکه کاهش تعداد مبتلایان و اثربخشی طرح شهید سلیمانی، دلیل و محک بزرگی بر حقانیت و کارآمدی سپاه و بسیج می‌باشد، گفت:درسه هفته گذشته استان زنجان به عنوان استان برتر در عرصه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در کشور شناخته شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری یوم العباس در هشتم محرم در زنجان خاطرنشان کرد:امسال به دلیل عدم برگزاری یوم العباس به دلیل وضعیت کرونایی در کشور، با تلاش‌های نماینده، ولی فقیه و فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیش از ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های معیشتی جمع آوری و در بین نیازمندان اهدا شد.

وی در پایان افزود:با عنایت خداوند متعال، همزمان با دهه مبارک فجر چندین واحد تولیدی در استان افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات