صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 12 August 2023
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: شهدا، با تربیت بی بدیل و انكارناپذير مادران ایثارگر به جبهه ها اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۳۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و در آستانه روز پدر در دیدار با اعضای کارگروه مادران، همسران و فرزندان شهدا با تاکید بر اهميت نقش زنان در پيشبرد اهداف و اصلاح جامعه گفت: نقش مادران شهدا در آماده سازي رزمندگان اسلام و مجاهدان راه حق بی بديل و انكار ناپذير است.
وی مادران شهدا را بصیرترین افراد جامعه دانست و اضافه کرد: شجاعت و عظمت شهید متاثر و نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت فرزندانشان را به ‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی عهده دار بوده است.
حجت الاسلام آل هاشم صبر و شجاعت بی‌بدیل مادران شهدا را الهام گرفته از مکتب حضرت زهرا(س) عنوان کرد و ادامه داد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح است و در امر تربیت نقش مادر بسیار مهم و اثر گذار است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه روحیه استقامت و فرزند پروری صحیح مادران و همسران شهدا باعث شده است که امروز نخبگان بسیاری تقدیم جامعه اسلامی شود، گفت: نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندان انقلابی که میراث داران شایسته شهدا هستند باید بعنوان الگوی عملی در جامعه تبیین و ترویج شود.
احجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان اینکه اجر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کمتر از اجر جهاد و شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده این عزیزان توسط مسئولان و آحاد مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اهمیت تربیت دینی کودکان در نظام آموزشی و تربیتی اسلام خاطرنشان کرد: با توجه به نقش پررنگ تر مادران در تربیت فرزند، گرایش و تقید آنها به امور و تکالیف شرعی و دینی اثرات بسیار زیادی در تربیت انسان های نمونه و الگو های جامعه که شهدا هستند، دارد.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با یادآوری نقش‌های مهم و تاثیرگذاری زنان، بویژه مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مادران و همسران شهدا بستر ساز فعالیت‌های مهمی بوده‌اند و فرزندانی را تربیت کردند که در مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن عاشقانه و خالصانه از جان خود گذشتند.
وی با اظهار ارادت به خانواده‌ شهدا تاکید کرد: باید قدرشناس شهدا، خانواده‌ های آنها و پدران و مادرانشان باشیم و بدانیم که اینها چه حقّ بزرگی به گردن کشور؛ انقلاب و نظام و تاریخ ما دارند و کاری نکنیم که وصایا و آرمانهای این جوانان گلگون کفن در سایه تهاجم فرهنگی دشمن لگدمال شود.

ارسال نظرات