صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
حبیبی گفت: آنچه مطالبه مقام معظم رهبری می باشد مشارکت است. طبق فرموده ایشان در دیدار برخط با مردم تبریز اول به مشارکت و دوم به انتخاب اصلح تاکید داشتند.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش رو داریم دو انتخاب پر حجم، سنگین و اثرگذار ریاست جمهوری و شوراها می باشد.

وی گفت: انتخاب ریاست جمهوری در عرصه بین المللی اقتدار ما را بالا خواهد برد و انتخابات شوراها در حوزه محلی برای عمران و آبادانی حائز اهمیت است.

حبیبی در ادامه خاطرنشان کرد: آن چیزی که حائز اهمیت بوده و مطالبه مقام معظم رهبری می باشد مشارکت است. طبق فرموده ایشان در دیدار برخط با مردم تبریز اول به مشارکت و دوم به انتخاب اصلح تاکید داشتند.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که شاهد مشارکت حداکثری باشیم اگرچه انتخابات بین نخبگان چهره های سیاسی در حال گردش می باشد و هنوز تنور انتخابات در بین مردم و اقشار مختلف روشن نشده اما انتظار می رود که این روند آغاز و بهتر شود.

معا.ن سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ تحت تاثیر شرایط کرونایی می باشد و قطعا در شرایط کرونایی سلامت مردم برای ما حائز اهمیت است و در همین راستا با محوریت سلامت مردم تصمیماتی گرفته شده است تا مشکلی در روند انتخابات رخ ندهد.

این مقام مسئول در تشریح فعالیت های انتخاباتی اظهار کرد: ثبت نام ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و هر داوطلب از طریق تلفن همراه و نرم افزاری که ارائه می شود می بایست ثبت نام کند.

معاون استاندار در خصوص اقدامات روز اخذ رای خاطرنشان کرد: اولا تعداد شعبات اخذ رای را افزایش دادیم و به ۱۰ تا ۱۵ درصد به تناسب شهرستان ها شعبات را افزایش داده ایم و در این راستا صندوق ها و شعباتی که در مناطقی که بیش از ۱۰۰۰ رای در دوره های گذشته را داشتند شناسایی کرده و برای کاهش تجمع شعبات بیشتری را در این مناطق پیش بینی کردیم تا تجمع و ازدحامی برای اخذ رای نداشته باشیم.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت آب و هوایی در ۲۸ خرداد ماه مناسب است پیش بینی بر این است که انتخابات در فضای باز و رعایت فاصله گذاری برگزار شود.

حبیبی ادامه داد: هم در ثبت نام و هم در روز رای گیری اقداماتی در راستای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: از ۲۰ اسفند ثبت نام از داوطلبین شورای شهرها و ۱۶ فروردین هم ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای روستاها آغاز می شود و مقدمات این امر فراهم شده است. بخشداران و فرمانداران ما در حال برنامه ریزی و آماده سازی مراحل اولیه انتخابات هستند و هیات عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا که ۳ نفر اصلی از نمایندگان مجلس باشند انتخاب شدند.

حبیبی گفت: تمهیدات لازم برای یک انتخابات باشکوه با مشارکت بالا و در سلامت کامل فراهم شده است امیدواریم با حضور حداکثری مردم یک انتخابات کم نظیر در ۱۴۰۰ رقم بخورد.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات