صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
آیت الله دری نجف آبادی رفع دغدغه مسکن مردم را یک ضرورت مهم دانست و گفت: همه باید برای رفع آن تلاش لازم را انجام دهند چراکه امروز متاسفانه حجم زیادی از حقوق مردم صرف اجاره بها می شود
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن استان گفت: خوشبختانه به برکت تفکر حضرت امام(ره) و مجاهدت های فراوان در طول این سال ها بنیاد مسکن در حوزه مسکن روستایی اقدامات خوبی انجام داده و خوش درخشیده است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: با توجه به وجود حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور بنیاد مسکن و سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط باید در همه شرایط آمادگی لازم را داشته باشند تا آسیب های ممکن به حداقل برسد.

وی ادامه داد: متاسفانه سیل و زلزله سال گذشته آسیب های زیادی به مردم و خصوصا مناطق محروم وارد کرد که البته بنیاد مسکن خوش درخشید و عملکرد خوبی در این راستا از خود برجای گذاشته است.

امام جمعه اراک افزود: اولویت بندی در کارهای بنیاد مسکن یک ضرورت مهم است و با توجه به امکانات محدود در کشور باید به این مسئله توجه ویژه شود و بنیاد مسکن به هیچ عنوان نباید تابع فشارهای سیاسی و غیرمنطقی قرار گیرد.

دری نجف آبادی گفت: علت یابی در برخورد با مسائل باید اولویت دوم بنیاد مسکن باشد که آمایش شهری و روستایی باید در نظر گرفته شود و متاسفانه در برخی از مناطق از نقشه های جامع پیروی نشده و شاهد یک ولنگاری شهری هستیم که باید جلوی آن گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ساخت شهرک کوثر اراک یک اقدام ارزنده و قابل تقدیر بود که می تواند الگوی سایر شهرها باشد.

وی با اشاره به اینکه باید اقدامی صورت گیرد که مسکن در اختیار همه قرار بگیرد افزود: وجود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار مسکن اضافه در کشور یک معضل بزرگی ایجاد کرده است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: آن چیزی که امروز باید در حوزه مسکن اتفاق بیفتد خارج کردن مسکن و زمین از بورس است چراکه متاسفانه با این روند شاهد افزایش قیمت های بی رویه هستیم و در برخی از مناطق قیمت ها سربه فلک کشیده می شود که باید جلوی آن گرفته شود.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مسکن و زمین مهمترین نیاز مردم است ادامه داد: باید جلوی افزایش قیمت های بی رویه را بگیریم چراکه به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حمایت از زوج های جوان و در اختیار قرار دادن مسکن مناسب برای آنها یک ضرورت است که همه باید در این خصوص اقدامات و سیاست های لازم را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه اقدام مجلس شورای اسلامی برای تولید یک میلیون مسکن کار خوبی است افزود: برای باز کردن گره مسکن باید مسکن و زمین از بورس خارج شود.

امام جمعه اراک رفع دغدغه مسکن مردم را یک ضرورت مهم دانست و گفت: همه باید برای رفع آن تلاش لازم را انجام دهند چراکه امروز متاسفانه حجم زیادی از حقوق مردم صرف اجاره بها می شود که این منطقی نیست و حداکثر ۱۵درصد حقوق ها صرف اجاره شود.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: بورس بازی مسکن مهمترین آفت مسکن است که باید جلوی آن گرفته شود و این نیازمند هم افزایی و مشارکت همه است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات