صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 17 July 2023
کد خبر: ۹۳۳۴۷۱۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا در این منطقه نفتی، بیان کرد: در نخستین اقدام، ورود مهمانان نوروزی به جزیره خارگ ممنوع شد، جلسات و بازدید‌های غیرضرور کاهش داده شد و همه مدیران موظف به نظارت و رعایت این دستورالعمل‌ها شدند.
او افزود: تمرکز برنامه‌های مقابله با کرونا در منطقه عملیاتی خارگ بر پیشگیری متمرکز است و با توجه به استراتژیک بودن منطقه و وجود شرکت‌های مهم نفتی و پتروشیمی، تصمیماتی گرفته شده که مانع ایجاد موج چهارم کرونا شود یا اگر موجی رخ داد، خفیف‌تر باشد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: با توجه به همسایگی استان بوشهر با خوزستان و وضعیت قرمز این استان در هفته‌های گذشته، محدودیت‌های پروازی از مبادی استان خوزستان اعمال و ورود کارکنان با توجه به سیر صعودی بیماری کرونا از این استان محدود شد.
اسدروز عنوان کرد: کارکنان برای بازگشت به کار ملزم به تکمیل فرم‌های خود اظهاری از طریق سامانه nocorona.ir و یا salamat.gov.ir به صورت حداقل یکبار در هفته هستند. 
او گفت: همچنین اماکن و مشاغل پر خطر مطابق با دستورالعمل کمیته ملی مقابله با کرونا در سطح منطقه عملیاتی خارگ تعطیل و بر اجرای تمهیدات فاصله گذاری هوشمند در همه محیط‌های کاری، اداری و رفت و آمد دریایی و پروازی کارکنان مطابق با دستورالعمل فاصله گذاری ستاد ملی کرونا و دستورالعمل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید شد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: ضمن توجه به ایمنی کارکنان، تعداد نفرات خدماتی به غیر از نیرو‌های درگیر عملیات تخصصی شرکت به ۵۰ درصد کاهش داده شد و با هدف کاهش تماس ها، برگزاری اجتماعات و تردد‌های غیرضروری در حوزه پیمانکاران هم حذف شد.
اسدروز ادامه داد: تردد به نفتکش‌ها و شناور‌ها با شیوه‌نامه‌های شدید بهداشتی انجام می‌گیرد و جلسات با حداقل نفرات به صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود.
او بیان کردد: اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان شامل ماسک و الکل ضدعفونی با افزایش تقاضا و شرایط آب و هوایی منطقه عملیاتی خارگ افزایش یافته و در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سازمان ها، نهاد‌ها و بخش بومی نیز پشتیبانی شده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: برای اجرای دقیق دستورالعمل‌ها، روسای پایانه نفتی خارگ به عنوان جانشین مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط در این جزیره، نظارت و کنترل‌های لازم را در زمینه اعمال محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهند داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات