صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج گفت: ارتش هم همانند نیروهای مسلح حافظ این مرز و بوم است و گوش به دستورات ولایت و رهبری می باشد و در کنار سپاه، ناجا و غیره از میهن دفاع می کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

سروان حسین طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرارسیدن روز اتش و گرامیداشت یاد و خاطر شهداء این نهاد مقدس، با بیان این که حدود 27 سال است عضو و مفتخر به سربازی در رکاب ولایت؛ در ارتش هستم، اظهار داشت: جمعی تیپ 65 نیروهای مخصوص( کلاه سبز ها) واکنش سریع نزاجا هستم و از بدو خدمت دوره های تخصصی رسته مخابرات و همچنین دورهای چتربازی، سقوط آزاد، غواصی، نیروی مخصوص، مربی چتربازی، اسکی روی برف و آب و رهایی گرگان  را طی کردم و 260 بار پرش چتربازی از انواع بالگرد ها و هواپیمای ترابری سی 130 را دارم و در کنار خدمت در ارتش افتخار سربازی ولایت دوباره در سازمان بسیج مستعضفین (حوزه بسیج 111 شهید مدرس - سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهر کرج)، را از سال 68 تا کنون دارم.

 وی با اشاره به انگیزه و هدف خود برای حضور در ارتش، عنوان کرد: خدمت به آحاد مردم، نظام و فرماندهی معظم کل قوا از علائق و بارزترین انگیزه من برای حضور در این نهاد مقدس است.

 طهماسبی با بیان ویژگی ها و وظایف ارتش در جامعه و برای ملت، افزود: خدمت صادقانه، مخلصانه و کمک رسانی های گوناگون در بلاهای طبیعی و پیروی از نهضت امام خمینی در دهه اوایل انقلاب و اطاعت پذیری از دستوارت فرماندهی کل قوا، ولایت مداری و حرکت در مسیر رهنمود های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری باعث مردمی شدن ارتش در جامعه شده است.

وی متذکر شد: پیشنهاد می کنم جوانان در مسیر گام دوم انقلاب با روحیه جهادی با بی عدالتی مبارزه کرده و استفاده از ظرفیت های طبیعی و انسانی در همه زمینه ها و عبور از مرزهای دانش در همه رشته ها با بصیرت و آگاهی و گوش به دستوارات فرماندهی معظم کل قوا رو به جلو حرکت کنند.

طهماسبی ارتش ج.ا.ا را از سپاه، بسیج، ناجا و غیره جدا از هم ندانست، ابراز کرد: ارتش هم همانند نیروهای مسلح حافظ این مرز و بوم است و گوش به دستورات ولایت و رهبری می باشد و در کنار سپاه، ناجا و غیره از میهن دفاع می کند.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در مقابل ویروس کرونا، اذعان داشت: لشکر 23 تکاور نزاجا واقع در پرندک استان البرز کمک های قابل توجهی در کنترل و مقابله با بیماری منحوس کرونا در استان داشته است.

جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج اظهار کرد: وظیفه اصلی ارتش حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی و به خصوص کمک به محرومان جامعه حتی در دور افتاده ترین روستاها و همچنین خلق عزت و سربلندی در روزهای سخت کرونا و بلاهای طبیعی است.

وی با بیان این که ارتش از دیدگاهم یک ارتش مردمی و پیکره اصلی نیروهای مسلح می باشد، گفت: یگان ویژه ارتش به نوعی نوک پیکان ارتش در موارد ناامنی ها، فتنه ها و امنیت در داخل و خارج از کشور می باشد مثلاً در فتنه های اخیر و قبل در کنار سپاه ، ناجا و بسیج تاثیر گذار و آماده دستورات سلسه مراتب بوده و همچنین در ماموریت مدافعین حرم در عراق و سوریه انجام وظیفه کرده است.

جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج در پیان خاطر نشان کرد: پیشنهادم این است که  ارتش را در مجموعه استان البرز به جوانان بیشتر معرفی و با یگان ویژه ارتش در استان و نیز دو اردوگاه مهم چتربازی در جاده اشتهارد و غواصی در سد کرج را شناخته و آشنا شوند.

خبرنگار بسیجی: زهرا سادات فوج

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات