صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
سردار ابراهیمی گفت: ۵۳ درصد خدمات نیروی انتظامی در قالب ۶۰ خدمتی است که پلیس راه و راهور ارائه داده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۳۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان ساعت به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های خدمات رسان در فضای باز محوطه استانداری برگزار شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: نیروی انتظامی در حوزه کاری خود در کنار راهبرد مقام معظم رهبری، شعار نظم و امنیت و سلامت و نشاط بهاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی گفت: پلیس به عنوان خادم مردم در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان در خدمت مردم بوده و با توجه به ماموریت اصلی و فرعی در حوزه پلیس راه و راهور خدمات گسترده ای را به مردم ارایه می دهد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: براساس گزارشات و آمارها، پلیس ناجا سال گذشته در سطح کشور چندین میلیون خدمات به ملت شریف ایران ارائه داد که بالطبع این خدمات به مردم شریف استان قزوین نیز ارائه شده است که در این راستا ۵۳ درصد خدمات نیروی انتظامی در قالب ۶۰ خدمتی است که پلیس راه و راهور ارائه داده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به این که قانونمداری یکی از خصوصیات پلیس است که ریشه در فرهنگ و تفکر سازمانی پلیس دارد، عنوان کرد: همکاران پلیس با سعه صدر و مدارا پاسخگوی مردم بوده و مأموریت های خود را به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند و سال گذشته پلیس استان در سطح کشور از استان هایی بود که کمترین نارضایتی در خصوص برخورد نامناسب پلیس را داشت.

وی افزود: با اشاره به اینکه اگر موفقیتی در حوزه پلیس ایجاد شده در سایه تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی بوده لذا تحقق این رویکرد نیازمند هم آوایی همه مردم است تا اولویت مأموریت پلیس راه در بحث کاهش تصادفات در سطح کشور تحقق یابد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به سه عامل اساسی انسانی، جاده و خودرو در تصادفات بیان کرد: سه موضوع مهم حائز اهمیت است که وظیفه پلیس و سایر سازمان ها را سنگین تر می کند و شامل اقدامات قبل از سانحه، حین سانحه و مدیریت صحنه تصادفات می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.

مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: برنامه های ما در سال جاری بر ۴ محور است که شامل کاهش سوانح و تصادفات و تمرکز بر شهرهای هدف در این زمینه، اجرای برنامه های عملیاتی پیشگیری از حوادث، روان سازی عبور و مرور و تمرکز در تصادفات حادثه ساز می باشد.

وی با اشاره به آمار تصادفات استان در حوزه برون شهری و درون شهری یادآور شد: سال گذشته آمار فوتی های تصادفات درون شهری شامل ۵ نفر فوتی و امسال یک فوتی می باشد. همچنین در حوزه برون شهری سال گذشته ۱۰ فوتی و امسال تا این لحظه ۹ فوتی است.

سردار ابراهیمی بیان کرد: گشت های پلیس جهت ایجاد و توسعه امنیت پایدار ادامه دارد لذا طرح ساماندهی موتور سواران در دستور کار قرار دارد. همچنین تعیین و تمرکز بر نقاط حادثه خیز و شهرهای هدف جهت کاهش تصادفات و توسعه نظارت ها از طریق دوربین های مداربسته و کنترل سرعت و تست سلامت رانندگان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار ابراهیمی گفت: در راستای توسعه و تحول پلیس هوشمند که پلیس تراز انقلاب اسلامی است ساز و کارهایی مد نظر و در دستور کار است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات