صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
سرهنگ حیدری گفت: امروز هم مثل گذشته بازاریان شهر باید به تکلیف خود برای ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

سرهنگ حیدری گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا به فرد اصلح رای ندهیم، همانند این است که پا در میدان گذاشتیم اما در مقابل امام حسین و شهدای کربلا حاضر شدیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جمع روئسای اصناف و بازاریان قزوین تصریح کرد: یکی از مولفه های قدرت هر نظام و کشور، مردم آن هستند. دشمنان ما در عرصه های مختلف و با تمام توان قصد ضربه به انقلاب اسلامی ایران را داشتند که بحمدلله موفق نشدند.

سرهنگ حیدری افزود: تنها راه دشمنان در حال حاضر، جدایی مردم به عنوان مولفه قدرت از نظام و انقلاب اسلامی است؛ که اگراین دفعه این اتفاق رخ دهد، شاهد حوادث بزرگ و جبران ناپذیری هستیم.

وی بیان کرد: اتحادیه ها، اصناف و بازاریان از ارکان و پایگاه های اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند. با شروع انقلاب و قیام مردمی، بازاریان و اصناف را می‌توان یکی از ستون‌های اصلی پیروزی انقلاب در آن سال‌ها دانست.

این مقام مسئول اذعان کرد: دشمن در آن زمان و در هیچ عرصه ای نتوانست به کشور ضربه بزند ولی اکنون درصدد است که به آرامی بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد نماید.

وی افزود: شما باید در بدنه خود این بصیرت را داشته و تقویت کنید تا گرفتار دام‌های دشمن نشوید و فریب نخورید، زیرا که قشر عظیمی از مردم در ارتباط با شما هستند.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: قشر عظیمی از مردم در این روزها از وضع موجود به علت مشکلات اقتصادی، مالیات، تورم و گرانی، تحریم و تعطیلی مغازه ها نارضایتی دارند که همین عامل ضربه سنگینی را بر بدنه اقتصاد بازاریان تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطر نشان کرد: اگر دشمنان موفق به تغییر نظام کنونی ایران شوند ، دیگر رضا پهلوی و حکومت پهلوی روی کار نمی‌آورند.

وی افزود: آنها می‌خواهند سرنوشت ایران مانند سوریه، مصر، لیبی و افغانستان و عراق شود تا زیر ساخت و امنیت را همانند این کشورها از ما سلب کنند و در کنترل خود داشته باشند.همان امنیتی که اکنون بودن آن را مرهون انقلاب اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس، هسته ای و مدافعین حرم هستیم.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: دشمن درصدد است با بیان اینکه مردم همراه نظام نیستند و آن را رها کردند مشارکت حداکثری در انتخابات را کاهش دهد تا بتواند نقشه شوم خود، از ابتدا تا کنون انقلاب اسلامی را انجام دهند.

این مسئول نظامی یادآور شد: با نصب پوسترهایی با عناوین به نیابت از حاج قاسم سلیمانی رای میدهیم تبلیغات گسترده در سطح شهر و سر در مغازه ها جهت افزایش میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز خواب باشیم، یک زمان با تهاجم دشمن بیدار می‌شویم که متوجه می‌شویم آن زمان دیر است و نمی توانیم کاری کنیم و حسرت آن را می خوریم.

وی گفت: بنابراین ما موظفیم امروز هم مثل اول انقلاب و قیام بازاریان با تبلیغات گسترده بر سردر مغازه ها و اصناف به تکلیف خود عمل کنیم. امروز هم مثل گذشته بازاریان شهر باید به تکلیف خود برای ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات عمل کنند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: برای تغییر وضع موجود و حذف نفوذی هایی که در صدر مناصب حکومتی تمام نقشه های دشمن را در کشور پیاده می کنند و با بی‌مدیریتی و حمایت از دشمن و افزایش تحریمها با درصد بالا و بیان نارضایتی ها در انتخابات پرشور حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین یادآور شد: امروز اصل نظام را هدف و نشانه رفتند. از شما می خواهیم میدان انتخاب را خالی نگذارید و با تلاش خود قشر خاکستری جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کنید. امنیت امروز ما و حضور بانوان در سطح جامعه و خیابان‌های شهر با بالاترین سطح ارامش و امنیت در منطقه‌ای بدون آرامش را مدیون این انقلاب و اختیار تعیین سرنوشت کشور توسط مردم هستیم و با حضور خود در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنیم.

وی اظهار کرد: ما باید با مشاهده شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی و صفحه مهر انتخابات، به تبعیت از این شهید بزرگوار پای صندوق رای برویم که این همان حمایت از امام حسین در روز عاشورا است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا به فرد اصلح رای ندهیم، همانند این است که پا در میدان گذاشتیم ولی در مقابل امام حسین و شهدای کربلا حاضر شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات