صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
بیانیه مشترک هیأت مذهبی و ستایشگران بام ایران؛
دربیانیه مشترک شورای هیئات مذهبی،بسیج و کانون مداحان بنیاد دعبل خزاعی استان پیرامون انتخابات 28 خرداد آمده است:حضور حداکثری در انتخابات لبیک گویی به فرامین امامین انقلاب،دشمن شکن و عزت آفرین است.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۵۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ درآستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 1400، شورای هیئات مذهبی،بسیج، کانون مداحان وبنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد دهه کرامت،بیانه مشترکی صادر کردند، که با هم مطالعه می کنیم...

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

مردم آزاده و سربلند ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون،با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات ها، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران اسلامی افتخار و عظمت آفریده‌اند،بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ی بی بدیل دیگر خلق کنند.

سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری درحالی برگزار می گردد که سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی را حرم الهی می دانست،درمیان ما نیست  ولی با تمام وجود او و دیگر شاهدان گلگون کفن ایران اسلامی نظاره گر رفتار ما هستند، ما که در مراسم تشییع ماندگار و شکوهمندانه آن شهید سرفراز با تمام وجود فریاد می زدیم که هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی هستیم،اینک باید حرفمان را به عمل تبدیل کنیم و لباس پر افتخار دفاع از حرم برتن کرده و مدافع حرم شویم و دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده ی راه سیدالشهدای مقاومت باشیم،تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ و تاریخی به ثبت برسانیم و با همت شایسته و اقدام بایسته،امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم و با حضور حماسی،پرشور و حداکثری در پای صندوق ها و انتخاب اصلح براساس شاخصه های امامین انقلاب  نقشی از فردایی عزتمندانه را برای ایران سربلند و کشور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ترسیم کنیم.

 حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام خمینی (ره)،لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین،گامی بلند و موثر در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند، چنان که مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: " انتخابات پیش رو بسیار مهم است. هم از جنبه خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می شوند و در دستگاه اجرای کشور یک نوسازی صورت می گیرد و نفس تازه ای به دستگاه اجرایی داده می شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است"

جامعه ستایشگران،شاعران آئینی و مسئولین هیئات مذهبی استان چهار محال و بختیاری،با تعظیم و تکریم ملت سربلند، خود را برای حضوری دشمن شکن و آگاهانه در انتخابات پیش رو آماده ساخته و همراه با سیل خروشان آحاد ملت شریف ایران، با مطالعه و شناخت کامل به کاندیدای اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از مسائل فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی، رأی خواهند داد تا با عنایت ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای حل معضلات و مشکلات کشور برخوردار باشد.

بدون شک جوانانی که برای اولین بار پای صندوق های رأی می روند و انتخابات را تجربه می کنند و به آن آری می گویند نه تنها اراده ی خود را محکم تر از قبل نشان می دهند بلکه ثابت می کنند که حفظ ارزشهای دینی، سلاح محکمی در برابر دشمنی است که می خواهد افکار پلید و شیطانی خود را به اندیشه ی پاک جوانان غالب کند و آنها را از تصمیم عقلانی و صحیح بازدارد.

در خاتمه بیانیه شورای هیئات مذهبی،بسیج و کانون مداحان بنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری آمده است: ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 28 خرداد ماه 1400 را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب رئیس جمهوری صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه ای گرانقدر برای آینده کشور و پی گیری آرمان های انقلاب و رهبری تبدیل خواهند ساخت.

ارسال نظرات