صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
زاهدان-سرهنگ کیخا گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای ایجاد پشتوانه قوی برای نظام است و هر فرد باید به عنوان یک‌ وظیفه شرعی در انتخابات شرکت‌ کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۱۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در سالن جلسات  اداره کل ثبت احوال استان برگزار شد .

 مدیر کل ثبت احوال استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره کل در خصوص انتخابات ارائه کرد و گفت: همانند تمامی انتخابات ، ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای ستاد اجرایی ستاد انتخابات انجام وظیفه کرده است .
 
رضا راحت دهمرده افزود:  با توجه به نیاز شماره ملی و شناسنامه که زیر ساخت مورد نیاز حضور افراد در انتخابات است با برنامه ریزی و برگزاری مستمر جلسات با هدف حضور حداکثری عموم جامعه اقدام شده تا خللی در امر انتخابات صورت نپذیرد.

 سرهنگ پاسدار علیرضاکیخا گفت: هویت مهمترین مولفه یک نظام است که ثبت احوال محافظ و مدافع مرزهای هویتی است و نشان از وظیفه خطیر ثبت احوال دارد .

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار  با اشاره به جنگ روانی دشمن افزود: رسانه های مختلف جهان با روش های گوناگون و ظرافت های خاص خود سعی در نشر اخبار به صورت کذب در سطح جامعه دارند تا افراد جامعه را دچار عدم شناخت نموده و با ارسال حجم بالای اطلاعات گوناگون افراد را دچار سردرگمی و ناامیدی نمایند .
 
 این مسئول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ادامه داد: امام خمینی(ره) شب های عملیات کربلای ۵ و فتح خرمشهر را به عنوان لیله القدر نظام عنوان نمود و آن عملیات ها مسیر نظام را تغییر داد و امسال بار دیگر رهبر معظم انقلاب ، انتخابات ۱۴۰۰ را به عنوان لیله القدر انقلاب عنوان نموده اند که نشان از اهمیت انتخابات امسال دارد و حضور حداکثری همه اقشار جامعه پشتوانه محکمی برای نظام خواهد بود .

سرهنگ پاسدار کیخا بیان کرد: در کشور مشکلات بسیاری است و همه ما آگاهی نسبت به مشکلات مردم و جامعه داریم اما نباید این مشکلات را به اصل نظام گره زد و باید به روش دیگری در جهت اصلاح این مشکلات قدم برداشت .

 جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: هر کجا دوقطبی کاذب ایجاد گردد افرادی از این وسط سود می برند و باعث ایجاد دعواهای زرگری و دور شدن از اصل نظام را دارند تا به موضوعات اصلی نظام پرداخته نشود پس باید از این دعواها و دوقطبی ها دوری نمود .

سرهنگ کیخا با اشاره به چالش های بین المللی پیش روی کشورمان و اهمیت پشتوانه مردمی اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای ایجاد پشتوانه قوی برای نظام است و هر فرد باید به عنوان یک‌ وظیفه شرعی در انتخابات شرکت‌ کنند .
ارسال نظرات