صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به مسکن باید از اولویت‌های رئیس‌جمهور منتخب باشد، گفت: ایجاد اشتغال و مقابله با فساد به ویژه فساد اداری باید از برنامه‌های کاری رئیس‌جمهور منتخب باشد.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۸۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،  آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: یکشنبه ۲۰ تیرماه جاری مصادف با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام است و این روز را به تمام مسلمانان به ویژه شیعیان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمام احکام اسلام دارای حکمت و فلسفه است، گفت: حجاب و عفاف برای مردان و زنان از فلسفه‌های نورانی برخوردار است و پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه و حفظ امنیت از جمله حکمت آن محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت حجاب را سبب شکل‌گیری فرهنگ عفت و حیا در جامعه خواند و بیان کرد: عفاف و حجاب موجب ایجاد طهارت قلبی در جامعه می‌شود.

فلاحتی حجاب و عفاف را برای مردان و زنان طهارت‌زا عنوان کرد و گفت: بی‌حجابی، بی‌عفتی و اشاعه فحشا و منکر در تاریخ بی سابقه نیست.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گلایه دارند، تصریح کرد: بعضی خانواده‌ها به بی‌حجابی در جامعه دامن می‌زنند و در این راستا همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

فلاحتی به ۱۲ مردادماه روز تنفیذ رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور منتخب در آغاز کار خود مهار قیمت‌ها را در برنامه خود داشته باشد و تنها عرضه کالا کافی نیست بلکه در بازار باید تعادل و ثبات قیمت باشد.

وی با بیان اینکه توجه به مسکن باید از اولویت‌های رئیس‌جمهور منتخب باشد، افزود: ایجاد اشتغال و مقابله با فساد به ویژه فساد اداری باید از برنامه‌های کاری رئیس جمهور منتخب باشد.

امام جمعه رشت، مطالبه‌گری را حق مردم دانست و بیان کرد: دشمنانی که تا دیروز می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید، امروز جزو مطالبه‌گران قرار گرفته و مدعی شده‌اند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به تحمل سختی‌های بسیار ملت ایران در سال‌های گذشته گفت: گره زدن تمام امور با برجام برای مردم ما حاصلی نداشت و چندین سال کشور و مردم معطل شدند.

وی با تاکید براینکه گفتمان با گرگ‌های جهانی پاسخ نمی‌دهد، بیان کرد: ملت ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و هیچ نیازی به آمریکا ندارند.

به گفته نماینده، ولی فقیه در گیلان، مردم هر جا ببینند مسؤولی دلسوز است و شجاعانه در میدان حاضر می‌شود و می‌گوید ما می‌توانیم، به او علاقمند هستند.

فلاحتی با اشاره به اینکه انسان‌ها در تمام ابعاد زندگی نیازمند اهل بیت علیه‌السلام هستند، افزود: معرفت این است که ائمه علیه‌السلام را خوب بشناسیم، زیرا اگر امام را نشناسیم در وضع قوانین اجتماعی دچار بحران می‌شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات