صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
حقایق پور گفت: به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت با ارسال آثار خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین معرفی و تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۴۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این فرهنگ باید با شیوه‌ها و راهکارهای مختلفی در جامعه نهادینه شود تا قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بیشتر با آن شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نشات گرفته از آموزه‌های دینی، قرآنی و اهل‌بیت(ع) است، افزود: شهدا با تمسک به این فرهنگ از تعلقات دنیوی و هر آنچه که وابسته آن بود، گذشتند و با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شکست دادن دشمنان، اقتدار، عزت، استقلال و آزادی برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

حقایق‌پور ادامه داد: امروز نیز ملت ایران با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند که حل همه آنها تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است به همین دلیل معرفی و شناساندن این فرهنگ به مردم، اهمیت بسزایی دارد و باید قشرهای مختلف جامعه به اندازه توان خودشان در این راستا تلاش کنند.

این مقام مسئول افزود: خبرنگاران از جمله قشرهای جامعه هستند که با قلم و هنر خود می‌توانند آثار متعددی در زمینه‌های اخبار، مصاحبه، گزارش و فیلم تهیه و خلق کنند که تاثیر بسزایی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همچنین خبرنگاران با قلم خود می‌توانند پیام ایثار و مقاومت را به نحو مطلوبی به نسل‌های امروز و آینده انتقال دهند و با انجام این مهم از آرمان‌ها و اهداف شهیدان حراست و در احیای آنها نقش موثری را ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت محمود صارمی، 17 مرداد به نام روز خبرنگار نامیده شده است، گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همین مناسبت در نظر دارند، خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت را معرفی و از زحمات آنها تجلیل کنند.

حقایق‌پور افزود: خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت می‌توانند آثار خود را همراه با مستندات مربوطه (لینک خبر در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تصاویر خبر در رسانه‌های مکتوب) طی بازه زمانی یکم مهر ماه سال 1399 تا سی‌ویکم خرداد ماه سال جاری از طریق پست الکترونیکی info@qazvin.isaar.ir ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: علاقمندان تا روز چهارشنبه، ششم مرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا آثارشان را ارسال کنند و در صورت داشتن هر گونه سوال با واحد روابط عمومی بنیاد استان به شماره 33248390 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات