صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
زاهدان/ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارتش نقش آفرین عرصه‌های سخت این استان بوده به طوریکه در تمام حوادث طبیعی و غیرطبیعی همچون سیل و کرونا در منطقه حضوری پر رنگ داشته است.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری دومین بیمارستان دائمی و مجهز تنفسی ارتش در خاش که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهارداشت: نقش‌آفرینی نیروهای مسلح را در کرونا و سیل ۹۸ سیستان و بلوچستان مشاهده کردیم که نشان می‌دهد این جمله رهبر معظم انقلاب که ۲ خصوصیت نیروی نظامی در دل مردم بودن و هدف بزرگ داشتن از ویژگی‌های نیروی نظامی است که هر ارتشی که این ۲ ویژگی را داشته باشد باید به آن افتخار کرد و ما به نیروهای نظامی خودمان افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این روزهایی که جهان و کشورمان گرفتار کروناست و در شرایط سخت این ویروس، نیروهای نظامی با حضورشان در سیستان و بلوچستان و سایر مناطق کشور اقدامات جدیدی را به منصه ظهور رساندند که قابل افتخار است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: نمونه کار بسیار بزرگی که ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داد این بود که فرمانده ارتش در ابتدای گرفتاری این استان در زمینه کرونا دستور رسیدگی را صادر و به نحو احسن فرمانده نیروی زمینی ارتش و همکارانشان در همه سطوح بویژه لشکر زرهی ۸۸ به میان میدان آمده و پیوند بین ارتش و مردم را برقرار کردند.


وی بیان کرد: آنچه که بسیار حائز اهمیت است این بوده که امیر سرتیپ کیومرث حیدری و مجموعه نیروهای نظامی تفسیر « فاستبقوا الخیرات» را به منصه ظهور رساندند و وظیفه می‌دانم به نمایندگی از دولت و مردم از همه این اقدامات تشکر کنم.


موهبتی اظهارداشت: این روزها سیستان و بلوچستان مورد توجه مسوولان نظام از رهبر معظم انقلاب گرفته تا مسوولان قوای سه گانه قرار دارد و اقدامات خوبی در آن انجام شده است.

وی با اشاره به توجه دولت به ارتقای شاخص‌های آموزشی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ درصد از استخدامی‌های آموزش و پرورش طی ۲ سال اخیر مربوط به این استان بوده و ۱۰ درصد کلاس‌هایی که در کشور در این مدت ساخته شده به این منطقه تعلق دارد.


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیش‌از ۲هزار و ۲۰۰ کلاس درس طی ۲ سال اخیر تحویل آموزش و پرورش شده است افزود: همچنین در این مدت ۱۰ درصد شاخص برخورداری آب آشامیدنی در روستاهای این استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در حوزه راه و بزرگراه نیز ۶۵ کارگاه راه‌سازی در سیستان و بلوچستان فعال است که ۲۵ درصد آن در حوزه بزرگراه‌ها بوده، همچنین در زمینه راه آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال ۹۹ حدود ۲ هزار و ۹۵۰میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق شده که حدود یک‌هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان آن مربوط به سال ۹۹ است.


موهبتی خاطرنشان کرد: همه خدمات متعلق به نظام جمهوری اسلامی است البته باید گفت که این خدمات در شأن و عظمت مردم نبوده ولی باید تلاش و دعا کنیم خدا به ما توفیق دهد که خدمات بیشتری ارائه دهیم.

گفتني است؛ دومین بیمارستان دائمی و مجهز تنفسی ارتش که با سازه‌های سبک ساخته شده است در خاش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه شیعه و سنی امروز پنجشنبه افتتاح شد.

نخستین بیمارستان مجهز و دائمی تنفسی ارتش روز ۲۳ تیرماه گذشته در زاهدان افتتاح شد.

ارسال نظرات