صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان بوشهر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه مددجویان و نیازمندان مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۹۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله اسکندری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و 180 شهید کارمند استان بوشهر اظهار داشت: سومین روز از هفته دولت روز کارمند و بسیج کارمندان است.

وی بسیج را مولود انقلاب اسلامی و نهاد برخاسته از متن مردم و برگرفته از اندیشه‌های پاک، زلال، جامع با آینده‌نگری امام راحل دانست و بیان کرد: بسیج در هر عرصه انقلاب و کشور به آن نیاز داشته باشد وارد میدان می‌شود و به تکلیف خود برای انقلاب، جامعه و مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

مسئول بسیج کارمندان استان بوشهر، مهمترین مولفه بسیج را تحقق شعار ما می‌توانیم و افتخار خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد: این مولفه خدمتگزاری منحصر به زمان و مکان و پوشش خاصی نیست و همه اقشار مردم در مسیر اندیشه‌های ناب انقلاب و ولایت در بر می‌گیرد .

اسکندری، با بیان اینکه بسیج ادارات 20 اسفند سال 1364 و در زمان جنگ تحمیلی 8 ساله با مصوبه هیئت دولت مبنی بر آموزش نظامی 5 درصد از کارکنان دولت تأسیس شد گفت: با این اقدام بسیج ادارات وارد مرحله جدیدی از فعالیت و مقدمات تشکیل پایگاه‌های مقاومت اداری در دستگاه‌های اجرایی فراهم شد.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش بسیج در خدمت به مردم ، پیشبرد برنامه‌ها و مأموریت‌های نظام و گره‌گشایی از مشکلات، بسیج ادارات و کارمندان دارای نقشی بی‌بدیل در شتاب بخشی و تعمیق کارآمدی نظام اداری کشور دارد .

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر بیان کرد: امروز سازمان بسیج ادارات و کارمندان مجموعه‌ای نقش‌آفرین، مطالبه‌گر و خدمتگزار در سطح دستگاه‌های اجرایی و نهادها محسوب می‌شوند که از ظرفیت‌های مادی و معنوی بسیار خوبی برخوردار است.

اسکندری، کمک به تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و ارتقا سلامت نظام اداری جهادی همراه با تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی را از مأموریت‌های اساسی بسیج اداری دانست.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه و مأموریت بسیج اداری تقویت کارآمدی و نقش‌آفرینی اثربخش کارمندان در نظام اداری کشور است .

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر شرایط کرونایی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امسال ستاد گرامیداشت روز بسیج کارمندان به سبب شرایط کرونا و فضای بهداشتی حاکم بر کشور، اجرا برنامه‌ها را مبتنی بر حضور موثر در فضای رسانه‌ای و مجازی دانسته و هیچگونه برنامه میدانی و تجمعی ندارد.

اسکندری از تدوین برنامه تعامل موثر با شبکه استانی سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، فضای مجازی و بسیج رسانه خبر داد و تصریح کرد: از آن جمله می‌توان به جریان‌سازی شهید شاخص، مصاحبه با خبرگزاری‌ها و تشریح برنامه‌های بسیج ادارات، حضور کارمندان موفق در رسانه ملی، معرفی زوج‌های موفق کارمند در رسانه ملی، صدور بیانیه، فضاسازی محیطی و تبلیغی، تجلیل مدیران موفق دستگاه‌های اجرایی در ستاد مقابله با کرونای استان نام برد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان بسیج ادارات در نیمه نخست امسال گفت: برگزاری 3 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، برنامه نذر خون و اهدا خون به بیماران نیازمند، برنامه‌های متنوع روشنگری و بصیرت بخشی، برداشتن گام‌های موثر در تحقق شعار سال و رفع موانع تولید در دستگاه‌های اجرایی، اجرا برنامه‌های توانمندسازی و ارتقا بهره‌وری مدیران، تشکیل میز خدمت در مناطق محروم، ارتباط موثر و مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی، بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در ادارات، تربیت و شناسایی مدیران تراز انقلاب از جمله برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر کمک‌های مؤمنانه بسیجیان ادارات را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه بیش از 45.8 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب مواد پروتئینی، سبد معیشتی، لوازم التحریر، اطعام نیازمندان ارائه شده است.
اسکندری، با اشاره به برنامه‌های بسیج ادارات در هفته دولت تصریح کرد: همزمان با هفته دولت پایگاه‌‌های مقاومت بسیج ادارات استان بوشهر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه مددجویان و نیازمندان مشارکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان بوشهر مبلغ یک میلیون تومان یا یک قلم جهیزیه بر اساس در خواست آنان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات