صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
بسیج جامعه زنان می تواند بسیج، این این برترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم را به عنوان پرچم دار تقویت استحکام درونی نظام به ویژه در صحنه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیشتاز و ضامن موفقیت قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۴۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:به مناسبت آغاز هفته بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان بیانیه ای صادر کرد و ضمن تبریک این روز بزرگ به بانوان بسیجی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تقدیر از تمام تلاش های مؤمنانه آنها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، یکباردیگر با آرمان های شهدا، امام شهدا و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده است.

در این بیانیه آمده است:

5 آذرماه سال 58 ؛ یادآور صدور فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است که گذر زمان و رویارویی مقتدرانه و شکوهمند کشور در عرصه های مختلف جهت مقابله با تهدیدات و بحران های پیش روی میهن اسلامی، عظمت و عمق تاریخ ساز آن را هویدا ساخت و موجب شد بسیج به یکی از نهادهای ماندگار و کارآمد انقلاب اسلامی ایران تبدیل شود.

بسیج کانون امید و اتکای ملت ایران در سختی ها و دشواری هاست که بر پیشانی آن نقش آفرینی ها و حماسه سازی های بسیجیان مخلص و تربیت یافته در مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام می درخشد ، همانا که با تمسک به ریسمان الهی و پیروی از ولایت فقیه خالصانه ها و عاشقانه های شان در حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس پدیدار و در تاریخ ماندگار شد.

در چهل و دومین سالروز  تشکیل بسیج مستضعفین، در امتداد فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت همچنان شاهد خدمت رسانی مؤمنانه و بی منت نسل های دوم، سوم و چهارم بسیجیان در عرصه های نیاز کشور و ملت هستیم. در این راستا بی تردید حضور راهبردی بسیج جامعه زنان در عرصه های مختلف، سرمایه و ظرفیتی سرنوشت ساز برای عبور کشور از پیچ تاریخی در اختیار فراهم کرده است که می تواند این برترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم را به عنوان پرچم دار تقویت استحکام درونی نظام به ویژه در صحنه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، معرفی الگوهای سوم برای بانوان ایرانی و سایر زنان مسلمان جهان،  بهره مندی از ظرفیت بانوان فرهیخته ، توسعه فرهنگ بسیجی و تربیت فرزندان مهدوی و ... پیشتاز و ضامن موفقیت قرار دهد.

به توفیق الهی ایران اسلامی تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری، پیشران اصلی مؤلفه های قدرت چون عدالت، قانون، وحدت ، انظباط ، کار و جهاد، ایستادگی و مقاومت و .. را در عرصه های مختلف فراهم خواهد آورد و حضور جانانه در صحنه می تواند از نمادها و نشانگرهای افتخارات آمیز آنها صیانت کند.

بسیج جامعه زنان کشور در آستانه گرامی داشت هفته بسیج، ضمن تبریک این روز بزرگ به بانوان بسیجی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تقدیر از تمام تلاش های مؤمنانه آنها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، یکباردیگر با آرمان های شهدا، امام شهدا و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده و رهروی خود را در مسیر این بزرگواران اعلام می دارد و تمام تلاش خود را بر آن می دارد تا با ایمان راسخ و تکیه برداشته های قوی دینی و فرهنگی خود زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی که در بستر خانه و خانواده شکل می گیرد را فراهم سازد. 

ارسال نظرات