صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه بسیج شکوه خدمت به مردم است،گفت: بسیجی سرتاپا عاشق ولایت و مردم است و در راستای اعتلای نظام اسلامی مخلصانه و مجاهدانه نقش آفرینی می کند و برای تعالی و تحق اهداف و آموزه های دین اسلام همه توان خود را پای کار می آورد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۶۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج تنها یک سازمان و متعلق به قشر خاصی نیست بلکه بسیج‌ فراگیر و از همه  اقشار در آن وجود دارد و بسیج متعلق به  ملت ایران است.

وی افزود: بسیج محدود به چارچوب خاصی نیست بلکه بسیج همه جا و در همه عرصه ها حضور فعال دارد و هرکجایی که کشور احساس خلاء کند بسیج با قوت حضور پیدا می کند و منشا خیرات و برکات فراوانی خواهد شد.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار کرد: مردمی بودن بسیج موجب شده بسیج در میدان ها و مقاعع مختلف انقلاب در صحنه باشد و بسیج پیشرو برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی است.
 
وی بیان کرد: بسیج در حوزه سازندگی، دفاع از ارزش های اسلامی، خدمت به مردم در بخش های مختلف عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته و بسیجی به معنای واقعی مرد میدان است.
 
سلیمی ادامه داد: بسیجی حاشیه نمی رود و هیچگاه بسیجی تماشاچی نیست بلکه در میدان نقش آفرین است و دلیل آن این است که بسیج از بطن مردم است.
 
وی اضافه کرد: بسیج از خود مردم است و با مردم‌ نقش آفرینی می کند و بسیج برای خدمت زمان و مکان‌ نمی شناسد و در هر مکان و زمانی حضور پیدا می کند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بسیجی بصیرت دارد و زمان شناس است،گفت: بسیجی موقعیت ها را به خوبی درک می کند و بسیجی چشم‌انداز بلند مدت و کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف دارد و دلیل آن برنامه محور بودن بسیج است.
 
وی تأکید کرد: بسیج در قید و بند مادیات و امورات اداری نیست و حرکت بسیجی توقف ناپذیر است و بسیج با معنویت توانسته در همه میدان ها نقش آفرینی کند.
 
سلیمی با بیان اینکه بسیج شکوه خدمت به مردم است،گفت: بسیجی سرتاپا عاشق ولایت و مردم است و در راستای اعتلای نظام اسلامی مخلصانه و مجاهدانه نقش آفرینی می کند و برای تعالی و تحق اهداف و آموزه های دین اسلام همه توان خود را پای کار می آورد.
 
وی تأکید کرد: بسیجی هیچگاه خسته نمی شود و نه ملامت برخی از افراد بسیجی را خسته نمی کند و نه چاپلوسی عده ای دیگر بسیجی را فریب می دهد و بسیج افق های دور را می بیند و بسیج هیچ گاه در فریب های دشمنان گرفتار نشده است.   
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطر نشان کرد: بسیج امروز در صحنه های مختلف نقش آفرین است و در گمنامی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی تلاش می کنند و بسیجی خستگی را خسته کردند و بسیج خستگی ناپذیر است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات