صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 14 July 2023
سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام: دشمن از قدرت و تفکر بسیجی بشدت در هراس است زیرا روحیه از خود گذشتگی و ایثار بسیجیان را بخوبی شناخته و قدرت‌های پوشالی در مقابل آنها توان ایستادگی ندارند.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ناحیه بسیج سپاه شهرستان فردوس با حضور سردارفرمانده سپاه انصار الرضا (علیه اسلام ) برگزار شد.

سردار قاسمی در این مراسم گفت: امروزبسیج سرمایه اجتماعی و قدرت نرم مردمی انقلاب است که با تکیه بر این قدرت روز به روز بر اقتدارکشور افزوده می شود.

سردارعلی قاسمی  در همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ناحیه بسیج سپاه شهرستان فردوس از ابتدا تا کنون تصریح کرد: دشمن از قدرت و تفکر بسیجی بشدت در هراس است زیرا روحیه از خود گذشتگی و ایثار بسیجیان را بخوبی شناخته و قدرت‌های پوشالی در مقابل آنها توان ایستادگی ندارند.

وی با بیان اینکه کارنامه شجره طیبه بسیج بر همگان آشکار است افزود: رهبری بسیج را سرمایه اجتماعی این کشور خوانده و به فرموده امام راحل بسیج شگفتی آفرین قرن است که نویده دهنده پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم است.

قاسمی عنوان کرد: اگر این تفکر ناب در محل کسب و کار ما جاری و ساری شود گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خواسته رهبری از بسیجیان را پیش برندگی و پیش روندگی دانست و تاکید کرد: بسیجیان ابتدا باید خود در مسیر صحیح قرار گیرند تا بتوانند دیگر را هدایت و بصیرت افزایی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمام بحران و مشکلات کشور گره‌گشا بوده و اکنون نیز با تمام توان سعی در کاهش مشکلات جامعه دارد افزود: اگر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است با حرکت بسیج قوام پیدا می‌کرد امروز شاهد مشکلات مختلف اقتصادی برای مردم نبودیم و این درس عبرتی باید برای همگان باشد.

قاسمی با بیان اینکه سند ۱۰ ساله بسیج ترسیم و به تصویب فرماندهی کل قوا رسیده گفت: این سند از سال آینده اجرایی خواهد تا فصل جدیدی در عرصه خدمت بسیج به مردم و انقلاب گشوده شود.

امام جمعه فردوس نیز گفت: باید رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به گذشته و حال خویش بنگرند و مراقب باشند تا از مسیر ولایت خارج نشوند.

حجت الاسلام محمد شاکری تاکید کرد: باید به قول‌هایی که به شهدا دادیم عمل کنیم و مراقب آسیب‌هایی که برخی اوقات متوجه همه ماست باشیم.

وی عنوان کرد: همیشه تفکرات و جریان‌ها در جامعه تأثیرگذار و مسئله ساز بوده و نه اشخاص و باید مراقب ترفندهای دشمن باشیم تا ما را با موضوعی سرگرم نکند و با انحراف افکار عمومی به دنبال نقشه‌های شوم خویش باشد.

شاکری از هم رزمان شهدا خواست تفکر بسیجی را در مقام عمل ترویج کنند زیرا نسل جدید از رفتار و کردار ما الگو برداری می‌کنند.

در این مراسم چند تن از فرماندهان اسبق ناحیه سپاه فردوس و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص بسیج و مسائل جامعه پرداختند که استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان در مدیریت بحران زمان جنگ، لزوم حفظ آثار شهدا و استخراج آنچه از جبهه و جنگ باقی مانده و بها دادن به جوانان و بکارگیری آنان در مسئولیت‌های مختلف از مهمترین آنها بود.

ارسال نظرات