صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين المللي مهرآباد گفت: جامعه امروز، به بسيجياني با اخلاق اسلا‌مي و آغوش باز که مبتني بر جاذبه باشد تا دافعه، نياز دارد تا به همه نشان دهيم که بسيج به گروه خاصي اختصاص ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۶۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

 در اين مراسم که عصر امروز سوم آذر ماه با قرائت پيام مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران مبني بر تحکيم وحدت ملي و مبارزه با هجمه‌هاي دشمنان با تکيه بر فرهنگ‌سازي نوين بسيج، با حضور ابراهيم مرادي عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين المللي مهرآباد، شاهاني نماينده ولي فقيه در بسيج ادارات و اقشار، قديريان فرمانده بسيج صنعت هوانوردي برگزار شد، از خانواده تازه شهيد، ضياء حاج هاشمي جانباز ۷۰ درصد و همسر شهید خانم خسرونژاد، توسط فرمانده حوزه بسيج شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران تجليل شد.

ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج به فلسفه ایجاد بسیج از نظر امام خمینی اشاره کرد و گفت: بسیج، باید یک نهاد پایدار باشد؛ زمانی، یک نهاد پایدار و زنده است که توانایی جذب نیروی جوان و جدید داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه در اوایل انقلاب با عزل و حذف رژیم پهلوی، افراد بسیاری وارد بسیج شدند ابراز امیدواری کرد؛ با تکیه بر علم و پیشرفت در تکنولوژی و فنون، جوانان امروزی که نه جنگ دیدند و نه تنگناهای جنگ را تجربه کردند، جذب بسیج شوند.

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در پایان گفت: در سایه علم و به روز بودن نهاد بسیج در عرصه ارتباطات و تکنولوژی؛ با وجود تحریم ها که از اول انقلاب تا به امروز داشته ایم؛ صنعت هوانوردی کشور به سرانگشت تدبیر بزرگان این صنعت چرخیده و پرچم ایران اسلامی پایدار باقی خواهد ماند.

بازرسي از تک تک پايگاه هاي بسيج آغاز می شود

همچنین احمدرضا درويش فرمانده بسيج شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران در اين مراسم ضمن تبريک به خانواده بزرگ بسيج، از بسيجيان به عنوان لشگر مخلص خدا ياد کرد و گفت: تربيت يافتگان آن، نام و نشان در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.

درويش با بيان اينکه وقتي براي رضاي خدا کار کنيم کار ديده مي شود، در توصيه به همکاران گفت: اگر در راه رضاي خدا کار انجام شود تغيير مثبت ديده مي شود و همه جا نام بسيج برده مي شود و حضور بسيج جلوه گر خواهد شد.

وي در راستاي پيشبرد سياست هاي بسيج اضافه کرد: پس از هفته بسيج، بازرسي از تک تک پايگاه هاي بسيج حوزه شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران آغاز مي شود.

وي در ادامه بر چابک سازي و جوان سازي و استفاده از نيروهاي جوان بسيجي در فرودگاه ها تاکيد کرد.

درويش همچنين خاطرنشان کرد: به دنبال بازديد از مناطق زلزله زده انديکا و توافق ميان فرمانده مرکز و بسيج شرکت فرودگاهها و سازمان هواپيمايي، با کمک خيرين اقلام مورد نياز شامل پتو، بخاري و آرد براي زلزله زدگان اين منطقه خريداري و بخشي از آن نيز طي هفته آتي ارسال خواهد شد.

گفتني است؛ در اين مراسم علاوه بر خانواده بسيج، فرشيد گليج مديرکل دفتر مقررات فرودگاهي، مديريت بحران و پدافند غير عامل، جانباز ۷۰ درصد علي فريدوني از فرماندهان گردان تخريب لشگر ۲۷ و حجت الاسلام باقي زاده رئيس کانون قرآن و عترت و رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منکر، حضور داشتند

ارسال نظرات