صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه افزود: سردار سلیمانی قبل از انقلاب مبارزات خود را شروع کرد و خدمات ویژه ای به انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است ولی هیچگاه تواضع و فروتنی را از خود دور نکرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۷۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: تعداد شهدا، مردان و زنانی که با خدا عهد و پیمان بسته و بر پیمان صادق هستند کم است و شهید سلیمانی از جمله مردان خالص و صادقی بود که برای خدا به شهادت رسید.

وی اظهار داشت‌: سردار سلیمانی کارها را برای رضای خدا انجام می داد که مدام به خانواده های شهدا سرکشی می کرد و خداوند نیز بهترین مصلحت را برای او رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره به امور فرهنگی اهمیت ویژه ای می داد تصریح کرد: او هیچگاه دنبال عناوین نبود چراکه در وصیت نامه خود عنوان کرد بر سنگ مزارش سرباز نوشته شود.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی به این نتیجه رسید اگر می خواهد یک فرمانده توحیدی باشد باید با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه انس بگیرد،بنابراین علاقه داشت با مطالعه علوم دینی تفکر دینی و قرآنی داشته باشد.

وی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم، برای اولین بار  جامعه وحوزویان را با جنگ شناختی آشنا کرد چراکه دشمن در جنگ شناختی آنقدر بر بینش افراد تاثیر می گذارد که شبهه و ایجاد خطر کند  بنابراین سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت استراتژیک، اولین فردی بود که جنگ شناختی را در کشور رقم زد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها جهاد تبیین را مطرح کرده است ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی باید برای نسل جوان، نوجوان و کودک تبیین شود تا او را الگو قرار دهند و رستگار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه افزود: سردار سلیمانی قبل از انقلاب مبارزات خود را شروع کرد و خدمات ویژه ای به انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است ولی هیچگاه تواضع و فروتنی را از خود دور نکرد.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی همواره دنبال کسب علم بود که این الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان است و اگر بگوییم سردار سلیمانی در یک دست اسلحه و در یک دست قلم داشت اغراق نکرده ایم.

وی با اشاره به مهربانی رابطه عاطفی سردار سلیمانی با خانواده و فرزندان شهدا گفت: اساتید دانشگاهی و نخبگان باید زندگی سردار سلیمانی را تبیین کنند که چرا وقتی به شهادت رسید ملت ایران و جهان همگی فریاد انتقام سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه افزود: سردار سلیمانی دانشمند نظامی و همواره در وسط میدان بود که این گونه رفتار درس هایی است که سردار سلیمانی از رهبری آموخته بود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: سردار سلیمانی عمر خود را در راه خدا و ائمه اطهار صرف کرد و در نهایت خداوند با شهادت پاداش مجاهدت های او را داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات