صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 15 June 2023
مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم گفت: بسیج فرهنگیان اثرگذارترین و بسیج دانش آموزی نیز اثرپذیرترین قشر در جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۲۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در دیدار مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: تاثیرگذارترین قشر در جامعه بسیج فرهنگیان و تاثیرپذیرترین قشر هم بسیج دانش آموزی هست.

وی افزود: هیچ دستگاه یا نهادی ظرفیت آموزش و پرورش را ندارد، چون بیشترین جامعه مخاطب را دارد لذا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و کادرسازی، آموزش و پرورش می‌تواند در جامعه سازی نقش بسزایی را ایفا کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم ادامه داد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جمع فرهنگیان، آموزش وپرورش را وسیله پیشرفت کشور و فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفت کشور نامیدند و تاکید کردند تمدن را انسان‌ها و انسان‌ها را معلم می‌سازد و در واقع فرهنگیان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند.

شفیعی یادآور شد: در سال ۹۷ نیز رهبر فرزانه انقلاب به دانش آموزان با عنوان افسران جوان جنگ نرم خطاب کردند و معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب به صراحت جوانان را پیشگام گام دوم انقلاب و زمینه سازان تمدن نوین اسلامی نامیدند. بدون شک در آینده با حضور نسل جوان مومن انقلابی دانا و پرانگیزه، گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی است نزدیک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم عنوان کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید تمرکزمان را روی تعلیم وتربیت بگذاریم. با قدرت نظامی نمی‌شود تمدن درست کرد، اما با کار فرهنگی و تربیتی می‌شود تمدن ایجاد کرد. سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه مطرح کردند که رهبر فرزانه انقلاب به سپاه ماموریت دادند که سپاه با تمام ظرفیت حقیقی، حقوقی و فضای مجازی به کمک آموزش وپرورش بیاید.

وی گفت: فلسفه حضور بسیج در آموزش و پرورش کمک به ارتقاء و کارآمدی این دستگاه است. سازمان بسیج فرهنگیان ودانش آموزی آمادگی دارد در خصوص تبیین بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و حتی نوشتن نظامنامه اجرایی سند تحول و سیاست‌های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب به آموزش وپرورش، کادرسازی، نخبه پروری، توانمندسازی و بصیرت افزایی معلمان به کمک آموزش وپرورش بیاید.

شفیعی گفت: مدتی است این کار را با تشکیل تیم‌های پیشرفت مدرسه از مدارس آغاز کرده ایم تا آموزش وپرورش بتواند در جامعه سازی، دولت سازی و تمدن سازی نقش ایفا کند.

وی در این دیدار با تبریک انتصاب «علیرضا رحیمی» به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: این انتصاب شایسته در شهر کریمه اهل بیت (س) و خاستگاه انقلاب اسلامی، نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شماست.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان عنوان کرد: روحیه ولایی، انقلابی، اخلاص و تعهد و کارآمدی‌های برجسته یقینا نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر به قله‌های رفیع اهداف تربیتی و آموزشی خواهد بود.

وی گفت: انتصاب جدید، موجی از شور و شعف و شادی وامید در بین معلمان انقلابی و بسیجی ایجاد کرده است و از خداوند متعال توفیق روزافزون در جهت شکوفایی آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی برای تربیت نسل انقلابی مسئلت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات