صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 26 July 2023
سرگرد بروجردی «جهاد تبیین» را از راهکارهای مبارزه با تحریف عنوان کرد و گفت: موضوع «جهاد تبیین» یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست سیاسی کارکنان و مدیران عقیدتی حوزه های بسیج شهرستان آوج با حضور سرگرد حسین بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

در این دیدار که صبح امروز با حضور کارکنان و مدیران عقیدتی حوزه های بسیج شهرستان آوج برگزار شد، بروجردی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان ضرورت های پاسداری و حراست از دستاوردهای این انقلاب و مجاهدت های صورت گرفته در آن پرداخت.

وی در این خصوص «جهاد تبیین» را از راهکارهای مبارزه با تحریف عنوان کرد و گفت: موضوع «جهاد تبیین» یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است. ممکن است در هر جامعه‌ هدف‌داری، جریانات معارض و مخالف هم وجود داشته باشند و یکی از شکل های مبارزه، مبارزات سخت است.

معاون سیاسی سپاه استان در ادامه یادآور شد: جامعه‌ ما و تمامی جوامع رو به‌ تعالی و تکامل، با این نوع دشمنی مواجه‌ هستند. در بحث حرکت انبیاء، همیشه مقابله‌های آزاردهنده از به آتش افکندن و تهدیدکردن تا جنگ‌هایی که بر آن‌ها تحمیل می‌شد، همه از این نوع مبارزات است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آن آرمان‌های بلند انقلاب هم مصون از این اتفاقات نبوده است؛ اتفاقات بزرگی همچون ترورها، تجزیه‌طلبی‌ها، جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌ها که در تاریخ انقلاب رخ‌داده است.

سرگرد بروجردی عنوان کرد: امّا شکل دیگری در مواجهه با حرکت‌های اصیل وجود دارد و آن قلب واقعیات‌ و حقایق است. یک بخش آن‌، پنهان‌کردن اتفاقات خوب و موفقیت‌هاست و بخش دیگر، وارونه‌نمایی و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها یا القاء دروغ‌ها و فریب‌هایی است که نسبت به افکار عمومی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: انقلاب و همه‌ حرکت‌های اصیل انقلاب اسلامی و تمامی حرکت‌های اصیل مبتنی بر اراده، همراهی و آگاهی عمومی برای حرکت، اگر عاملی متوجه آسیب‌زدن به این مسئله باشد، اهمیت پیدا می‌کند. در نظام لیبرال دموکراسی ضعف‌ها پوشانده می‌شود و نقاط قوت یا پوشالی جلوه داده می‌شود، یا نقاطی که کوچک است بعنوان نقاط قوت بزرگ‌نمایی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه استان بیان کرد: عملیات فریب، عملیاتی است که به‌صورت جدی در فضای مبارزه و مخاصمه‌ دشمنان با حرکت‌های اصیل در آنها اتفاق می‌افتد. برای مبارزه با جریان باطل ما هم نیازمند به جهاد سخت که همان آمادگی های تجهیزاتی و رزمی و جهاد نرم که عرصه آن همان ایمان و اعتقاد و باورهای مردم است، هستیم.

بروجردی ادامه داد: البته جهاد نرم به جهت پیچیدگی، مبارزه دشوار تری پیدا می کند که باید در قالب های جدیدتری اتفاق بیافتد. لذا حفظ انقلاب نیازمند مجاهدت ها و نوآوری های بیشتری است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات