صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - 24 July 2023
استاندار اردبیل با بیان اینکه مرغ به میزان کافی و مازاد بر نیاز استان اردبیل تولید می‌شود گفت: در زمینه آرد نیز هیچ مشکلی به لحاظ تأمین و توزیع وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۵۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید حامد عاملی اظهار داشت: ارتباطات و روابط عمومی به دلیل در برداشتن فرآیندهای مهمی مانند پیوند با افکار عمومی، دیدن رخدادها، شنیدن پیشنهادها و انتقادات کارشناسی و سازنده مخاطبان از عناصر مؤثر در دستیابی به درک متقابل و تعامل دولت‌ها با مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه قواعد اساسی نهفته در بطن این دانش‌ها همچون آگاهی‌بخشی به جامعه در کلام‌الله مجید و آموزه‌های غنی اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته است تصریح کرد: در آغازین سال قرن که قرنی پرافتخارتر برای ایران اسلامی خواهد بود، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه در استان اردبیل تبریک می‌گویم.

استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان توصیه کرد با اشراف به این حقیقت که روشنگری صادقانه، شفافیت و اقناع افکار عمومی، الزامات گام‌سپاری موفقیت‌آمیز در این راه هستند، از فعالیت‌های تحلیل‌محور و روزآمد دست‌اندرکاران روابط عمومی دستگاه تحت مسئولیت خود به طور جدی حمایت کنند.

عاملی افزود: با این اقدام مدیران دستگاه‌های اجرایی و در سایه همت و کار مضاعف این قشر، پویایی بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های ارتباطاتی همچنین باید با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری، از لحظه لحظه ایام مسئولیت خود برای انجام دقیق و صحیح وظیفه از جمله تقویت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در استان استفاده کنند.

عاملی به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در مدیریت وضعیت کنونی اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازارهای استان موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اقلامی که برای آنها قیمت‌گذاری شده، با نرخ مصوب عرضه می‌شوند و با این اوصاف توجیهی برای احتکار کالاها وجود نداشته و تمام اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن، مرغ، لبنیات و تخم‌مرغ در بازار موجود است.

عاملی افزایش قیمت غیرمنطقی کالاهایی که ارتباطی با کالاهای اعلام شده ندارند را تخلف دانست و بر لزوم نظارت مستمر بر قیمت سایر اجناس تاکید کرد.

وی بیان کرد: مرغ به میزان کافی و مازاد بر نیاز استان اردبیل تولید می‌شود و به میزان کافی در بازار نیز موجود بوده و نظارت‌های لازم بر عرضه آن انجام می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در زمینه آرد نیز هیچ مشکلی به لحاظ تأمین و توزیع آرد در بین نانوایان و شهرستان‌های استان وجود ندارد.

ارسال نظرات