صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
شاهدان روحانی (۳۶)؛ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:  استقبال پرشور مردم در کنگره گرامیداشت ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی نشان از عشق مردم  به روحانیت و  ولایتمداری آنها است.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر و تبریک سوم خرداد، گفت: عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر و دستاورد بزرگی را برای نظام اسلامی به همراه داشت.

وی با اشاره به برگزاری کنگره گرامیداشت ۵۹۰  شهید روحانی و طلبه استان اصفهان و استقبال خوب مردمی از آن اظهار کرد: استقبال مردم از شهدای روحانی و طلبه دست رد  به یاوه گویی های رسانه‌های صهیونیستی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به ترور شخصیتی روحانیت توسط رسانه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود در کنار حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت و شاگردان اهل بیت (ع) ولایتمداری خود را نشان دادند.
وی تصریح کرد: اگر شخصیت‌هایی چون آیت الله بهشتی، حجت‌الاسلام بهشتی نژاد، آیت الله صدوقی و امثال ایشان توسط دشمنان ترور شدند، یا شهید ردانی‌پور ها، شهید میثمی‌ها، جلال افشارها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند، اما مردم به پاس مجاهدت آنها در کنگره شهدای روحانی شرکت کردند و عشق خود را به روحانیت نشان دادند.
حجت‌الاسلام صادقی به توطئه‌های دشمنان علیه روحانیت اشاره کرد و افزود: امروز چهره شهر مزین به تمثال شهدای روحانیت است و مردم با حضور خود باردیگر نشان داند که روحانیت از مردم جدا نیست و مردم در کنار آنها هستند و گام به گام آنها حرکت می‌کنند.
وی به پیشتازی مردم و روحانیون اصفهان در دفاع مقدس و بالایای طبیعی در خدمت به مردم اشاره و تصریح کرد: ۵۹۰ شهید طلبه وروحانی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز نیز جامعه روحانیت با حضور پررنگ خود در تمامی صحنه ها و بحران‌ها چون  شیوع کرونا، سیل، زلزله، نشان دادند حامی مردم هستند.
حجت السلام صادقی اظهار کرد: روحانیت در دفاع از حرم و شهرهای سوریه، عراق و امثال آن نیز حضور یافت جان خود را فدا کرد و سپر مردم در مقابل داعش شد تا از ناموس شیعه دفاع کنند و اجازه ندادند به ناموس شیعه هجمه شود.
وی تصریح کرد: روحانیت در شرایط کرونایی برای تقویت روحیه کادر درمان و خدمت به مردم در بیمارستان‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند آنها تنها بمانند و برغم شرایط کرونایی سخت در قبرستان‌ها حاضر شدند ولی اجازه ندادند میتی بدون غسل و کفن دفن‌ شود.
وی به ویژگی رزمنده‌پرور و شهیدپرور استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم راه اسلام کرد و از این بین ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی هستند که نسبت به جمعیت این قشر در دوران دفاع مقدس حاکی از آن است که بیشترین تعداد شهید را قشر روحانیت تقدیم راه اسلام کرده است.
وی گفت: روحانیت با حضور در  مسجد و دعوت برای حضور در جبهه، همچنین با حضور تبلیغی در جبهه‌های حق علیه باطل، با دست گرفتن سلاح و حضور رزمی و همچنین با حضور در جایگاه‌های فرماندهی در جبهه‌های نبرد حضوری موثر داشت.
وی با تاکید بر اینکه روحانیون در جبهه‌ها هم عامل تقویت روحیه رزمندگان بودند و نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه پیشتاز بود و ابتدا خود در جبهه حضور می‌یافت و بعد دیگران را به جبهه دعوت می‌کرد.

ارسال نظرات