صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به رقم اهمیتی که برای عملیات بهداشت و درمان در اربعین قایل هستیم، معتقدیم که خدمات به زوار اربعین مقدمه و زیربنایی برای توسعه شهرستان های مرزی ما و از جمله میرجاوه است.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۸۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرماندار شهرستان میرجاوه در دیدار با دکتر غزنوی و جمعی از اعضا هیبت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نزدیکترین بیمارستان استاندارد در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شهر کویته پاکستان واقع است که حدود ۶۰۰ کیلومتر با مرز میرجاوه فاصله دارد.

مهدی جمشیدزهی ادامه داد: بیمارستان دارالشفای میرجاوه یکی از افتخارات نظام بهداشت و درمان در یکی از پیشانی های ورودی کشور است و در صورت توجه بیشتر، قابلیت تبدیل شدن به مرکزی برای جذب گردشگر سلامت را دارد.

وی گفت: مرز میرجاوه در حال تثبیت به عنوان یکی از گذرگاه های رسمی جمهوری اسلامی است و بدنبال آن هستیم تا با همکاری و تلاش همه دستگاه های اجرایی و مسئولین استانی و شهرستانی شاهد توسعه متوازن  میرجاوه و رفته و آرامش بیشتر مرزنشینان عزیز میرجاوه  باشیم.

وی ادامه داد: رابطه نزدیک و صمیمی میان مردم و مسئولین باعث شده است تا بسیاری از مطالبات مردمی با شفافیت و صراحت بیان شود و وظیفه ما مسیولین هم پاسخگویی صادقانه به این مطالبات و تلاش برای رفع مشکلات است.

به گفته مهندس جمشیدزهی شاید در شرایط فعلی مشکلاتی در زمینه تامین اعتبارات مالی داشته باشیم اما خوشبختانه قاطبه مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی با صداقت و جدیت به دنبال رفع مشکلات مردم هستند و مردم خوب ما هم این تلاش ها و دلسوزی ها را می بینند.

 دکتر حبیب غزنوی نیز در این دیدار گفت: توجه به نقاط مرزی و دوردست اولویت اصلی نظام بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم در مناطق مرکزی و هم در مناطق مرکزی استان و کشور خود با ما مشکلاتی در زمینه بهداشت و درمان رو به رو  هستیم اما اگر موفق شویم مشکلات نقاط مرزی را بر طرف کنیم، رفع مشکلات مناطق مرکزی هم سریعتر و بهتر انجام خواهد شد.

وی افزود: برخی از برجسته ترین دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان پزشک متخصص به بیمارستان دارالشفا میرجاوه  اعزام شده اند و حضور این عزیزان در کنار کادر پرستاری جوان فرصتی برای خودباوری در شهرستان میرجاوه است

وی ادامه داد: از مردم شریف میرجاوه هم می خواهم تا با اعتماد به فرزندانشان در نظام بهداشت و درمان از خدمات این بیمارستان استفاده کنند و انگیزه حضور نیروهای تخصصی را در این بیمارستان افزایش دهند 

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات و عقب ماندگی هایی که در پرداخت کارانه ها وجود دارد، خوشبختانه وضعیت پرداخت کارانه و‌ حق الزحمه همکاران پزشک در میرجاوه بهتر از سایر شهرستان هاست

دکتر غزنوی ادامه داد: به رقم اهمیتی که برای عملیات بهداشت و درمان در اربعین قایل هستیم، معتقدیم که خدمات به زوار اربعین مقدمه و زیربنایی برای توسعه شهرستان های مرزی ما و از جمله میرجاوه است.

ارسال نظرات