صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 12 June 2023
مخلص الائمه گفت: نیازمند برنامه‌ریزی متحولانه در امورات فرهنگی و فراغت جوانان و نوجوانان هستیم و این مسئله بعد از تعطیلی دوساله تابستان به واسطه کرونا بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۷۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در جلسه ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک گفت: در خصوص برنامه های اوقات فراغت انتظار ویژه ای از شهرداری ها، دهیاری ها و صدا و سیما در راستای غنی سازی برنامه ها وجود دارد و باید برنامه ریزی ویژه ای در این راستا انجام شود.

مخلص الائمه اظهار کرد: در راستای غنی سازی برنامه های اوقات فراغت و محتوای آنها کمیته تحول برنامه های اوقات فراغت در استان مرکزی راه اندازی می شود و کلیه دستگاه های زیرمجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان مکلف به مشارکت و همکاری با این کمیته تخصصی هستند.

وی ادامه داد: نوآوری، توجه به مسئله آموزش و تاریخ معاصر کشور ، توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین، توجه به سلامت جسمی، روحی و معنوی مخاطبین در برنامه ها ، توجه به ایمنی در اردوها، مردم پایه بودن و مردم محوری از جمله شاخصه های ارزیابی برنامه های اوقات فراغت دستگاه ها است که باید به آن توجه ویژه شود.

استاندار مرکزی باین کرد: در ابتدای شروع برنامه های اوقات فراغت تابستان سالجاری نیازمند محتوا سازی فاخر هستیم و لذا دستگاه هایی که در این راستا کلیپ فاخر و اثرگذار در راستای جذب جوانان و نوجوانان تهیه کنند جوایزی نفیسی دریافت خواهندکرد.

وی یادآور شد: رعایت استانداردها و شاخص های مدنظر در برنامه های اوقات فراغت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کلیه دستگاه ها توسط دفتر امور اجتماعی استانداری ارزیابی خواهند شد.

مخلص الائمه افزود: نیازمند برنامه ریزی متحولانه در امورات فرهنگی و فراغت جوانان و نوجوانان هستیم و این مسئله بعد از تعطیلی دوساله تابستان به واسطه کرونا بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در راس امور قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در هر دستگاه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص اوقات فراغت به خوبی مطالعه کنند و تحقق تکالیفی که رهبری در این خصوص مشخص کردند یک ضرورت مهم است و توجه به این مهم جزو شاخص‌های ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیماری کرونا طی دوسال گذشته یک حصر خانگی ایجاد کرده بود و نیاز است نوآوری در اجرای برنامه‌ها بویژه برای جبران ۲ سال گذشته مد نظر قرار گیرد.

مخلص الائمه گفت: توجه به عفاف وحجاب در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر ضروریات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز است کلیه تجارب ، ایده ها و انتقادات در حوزه برنامه های اوقات فراغت با کلیه دستگاه ها و کارشناسان متولی به اشتراک گذاشته شود و دعوت از متخصصان در این حوزه امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات