صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
موسوی گفت: بخش عمده‌ای از انرژی و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید می‌شود و لذا رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات اولویت دستگاه قضائی و همچنین مجموعه مسئولین و دستگاه‌های ارشد استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۰۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین بازدید از شرکت های تولیدی و فعالیت های دانش بنیان آنها گفت:دستگاه قضایی برای اجرا و تحقق شعار سال نقش محوری قائل است و اعتقاد دارد در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری خصوصا عملیاتی شدن شعارهای سال همه توان و ظرفیت ها باید پای کار بیاید.

موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است نقش بسیار مهمی در تحقق شعار های اقتصادی سال دارد.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از انرژی و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید می شود و لذا رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات اولویت دستگاه قضائی و همچنین مجموعه مسئولین و دستگاه های ارشد استان مرکزی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و حکیمانه انتخاب می شوند و تحقق شعارهای سال در همه بخش ها تحول ایجاد می کند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری بعد از انتخاب یک دهه شعارهای اقتصادی امسال بر روی یک نکته کلیدی به عنوان تولید با محوریت دانش بنیان تاکید کردند و دانش بنیان بودن در تولید برکات فراوانی دارد که یکی از آنها افزایش بهره وری است و لذا باید یک اقدام اساسی در این راستا انجام شود و خوشبختانه زیرساخت های خوبی در این راستا به برکت انقلاب اسلامی و شعارهای سال گذشته ایجاد شده است که باید پای کار بیاید.

موسوی با اشاره به اینکه توسعه، تقویت و جهش تولید با محوریت دانش بنیان برای کاهش هزینه ها و بالا رفتن رشد اقتصادی و بهره وری یک ضرورت مهم است افزود: دستگاه قضایی همه توان را برای رفع موانع موجود پای کار آورده و امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: تولید با محوریت دانش بنیان منجر به ثبات اقتصادی و بهره بردن لازم از منابع موجود می شود و قطعا پشتوانه مهمی برای حفظ و نگه داری ارزش پولی کشور خواهد شد و مانع تزلزل در پول ملی می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز هم در برخی از موانع بروکراسی های اداری دیده می شود که آفت جهش و تقویت تولید و رشد اقتصادی است و لذا برداشتن بروکراسی های اضافی یک ضرورت مهم است و دستگاه قضایی در این راستا عزم جدی دارد و برای تعامل با دستگاه ها در راستای حل این معضل آمادگی کامل را اعلام می کند.

موسوی با تاکید بر اینکه هیچ کار تولیدی و خصوصا در حوزه دانش بنیان نباید با مشکل برکراسی های غیرضرور لنگ و متوقف بماند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد هم افزایی و همدلی مسئولین ارشد استان برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات صنایع وجود دارد که قابل تقدیر است و دستگاه قضایی در کنار صنایع برای جهش تولید نقش آفرینی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات