صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
همدان-دبیر بیست وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان در همدان گفت: ظرفیت تئاتر کودک ونوجوان ایران امروز فراتر از مرزها است و می‌توان آثار اندیشه‌ورز هنرمندان ایرانی را در جای جای جهان به روی صحنه برد.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۷۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر مشهدی‌ عباس در آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که در مجتمع فرهنگی، هنری ابن سینا همدان برگزار شد، اظهار کرد: لبخند شیرین کودکان هدیه آسمانی است که باید برای نقش بستن آن تلاش کرد و این مهم را نمایشگران عرصه تئاتر کودک و نوجوان خوب می‌دانند.

وی با بیان اینکه در نقطه پایانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قبل از هر چیز شکرگزار خداوند هستم و در برابر این شورآفرینی تلاشگران عرصه تئاتر سر تعظیم فرود می‌آورم ،گفت: از خدای متعال سپاسگزارم که لیاقت داد تا با هنرمندان و گروه‌‌های نمایشی در کهن‌ شهر تاریخ و تمدن ایران‌ به مردم شادی هدیه کنیم و از مردم شریف و با فرهنگ همدان نیز برای این همه هنر دوستی تشکر می‌کنم که همراهی آن‌ها نشان داد که تئاتر زنده و پویا است که می‌تواند رسالت خود را در زمینه آموزش، پرورش و امیدبخشی برای ساخت فردایی بهتر انجام دهد.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ضمن قدردانی از مدیران هنری کشور که بعد از دو سال همه‌گیری کرونا بر خود این وظیفه را احساس کردند و دست در دست نمایش‌گران و اهالی تئاتر قرار دادند و با شادی از راه سخت بحران گذر کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم، ابراز کرد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با همه کاستی‌ها و شادکامی‌هایش به نقطه پایانی رسیده، انرژی این رویداد را به شهرهایتان سوغات ببرید و این اندیشه، مهرورزی و شادی را در شهرهای خود برپا دارید.

وی با بیان اینکه در این جشنواره همدان میزبان ۸۰۰ هنرمند تئاتر بود، افزود: بر ایجاد شرایط استاندارد برگزاری جشنواره تئاتر تاکید دارم و امیدوارم تمام ظرفیت‌‌های حرفه‌ای نمایش کودک و نوجوان جایگاهی در این رویداد داشته باشد.

مشهدی‌ عباس گفت: در کنار بخش‌‌های کودک، نوجوان، خیابانی و خردسال، بخش‌های تئاتر فراگیر با همراهی هنرمندان توان یاب و بهزیستی می‌تواند فرازی برای جشنواره بیست و هشتم باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش تئاتر با اجرای هنرمندان زیر ۱۸ سال با درایت و هدایت آموزش و پرورش و بخش نمایش ایرانی با لطف مرکز هنرهای نمایشی به جشنواره بیست و هفتم اضافه شد، مطرح کرد: ظرفیت تئاتر کودک و نوجوان ایران امروز فراتر از مرزها است و می‌توان آثار اندیشه‌ورز هنرمندان ایرانی را در جای جای جهان به روی صحنه برد و برای دستیابی به این هدف باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک و نوجوان را فراهم کرد تا اندیشه بلند ایران اسلامی را همراه با بیانیه گام دوم انقلاب در جهان گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات