صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
همدان-استاندار همدان با اشاره به افتتاح مرکز سامد (مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) گفت: برای راه‌اندازی این مجموعه ۸۰۰ نفر آموزش دیده‌اند و در لحظه ۲۰۰ اپراتور پاسخگو هستند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۱۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در آئین افتتاح مرکز سامد (مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) در محل دانشگاه علوم پزشکی سالن ورزشی شهید یونسی همدان اظهار کرد: امروز مکانی که افتتاح شد مرکز الکترونیک برخط تلفنی سامد است که با هدایت و مدیریت از سوی معاونت ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری بر پا شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه برای ارتباط‌گیری هر چه بیشتر و آسان‌تر مردم با رئیس جمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی رئیس جمهور ایجاد شده است، گفت: در استان همدان همه مردم می توانند از طریق شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ یا سامد ارتباط بگیرند و مطالبه، درخواست، پیشنهاد و انتقاد خود را اعلام کنند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه حسن این کار علاوه بر ثبت در نهاد ریاست جمهوری و استانداری همدان دریافت کد پیگیری برای شخص تماس گیرنده است که برای فرد ارسال می‌شود، افزود: شخص می‌تواند برای پیگیری درخواست خود از آن کد استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این مجموعه ۸۰۰ نفر آموزش دیده‌اند، عنوان کرد: در لحظه ۲۰۰ اپراتور پاسخگو هستند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مردم استان همدان در روزهای چهارشنبه پنجم مرداد و پنجشنبه ششم مرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ می‌توانند یکسره با خط ۱۱۱ تماس بگیرند، ابراز کرد: در کنار سامانه سامد میز خدمت برای ارتباط‌گیری مردم با مسئولین در ۲۹ دستگاه اجرایی شکل گرفته که معاونین وزرا امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ با حضور در دستگاه‌ها پاسخگوی مردم هستند.

وی با بیان اینکه در دولت‌های قبلی به شیوه ارسال نامه درخواست‌ها ارائه می‌شد که به دلیل حجم بالا رسیدگی به آنها روزها به طول می‌انجامید، تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز سامد که یک شیوه منحصر به فرد در دولت سیزدهم است سریع‌تر به مطالبات مردمی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات