صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 14 August 2023
امام جمعه دزفول یکی از مهمترین عرصه‌های جنگ‌ نرم دشمن را عفاف و حجاب دانست و گفت: دشمن با تمام قوا در جنگ نرم وارد میدان شده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۵۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول باید در بحث حجاب و عفاف از خود شروع کنند و با برخورد نرم به این موضوع بپردازند.

وی بی‌حجابی را خلاف قانون دانست و بر لزوم نظارت بیشتر ادارات بر کارکنان خود تاکید کرد و گفت: فضای کشور به گونه‌ای است که اگر جلوی بدحجابی گرفته نشود افراد بدحجاب تجری پیدا می‌کنند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم اجرای حد سرقت و زنا بیان کرد: اگر حد این مسائل اجرایی شوند آمار سرقت کاهش می‌یابد و مسایل اخلاقی نیز برچیده می‌شوند.

وی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش افزود: یکی‌ از اهداف بلند قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نماز اساسی‌ترین معروف است، اظهارداشت: افرادی که مسوولیتی می‌پذیرند باید نگاه حاکمیتی داشته باشند.

وی افزود: یکی از علل تنهایی ولی خدا در حادثه عاشورا این بود که می‌گفتند ما سعی می‌کنیم تقوا داشته باشیم و گناه نکنیم برخی نیز او را نصیحت می‌کردند ولی در عمل حمایتی صورت نگرفت.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه افراد زیادی در قضیه عاشورا دیر رسیدند، گفت: اکنون نیز یاری کردن دین و ولی خدا امام زمان (عج) وظیفه است.

۴۰۰ مداح در دزفول ساماندهی شدند

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول نیز در این نشست با تسلیت ایام محرم اظهارداشت: این اداره شان نظارتی بر برنامه‌های مذهبی دارد لذا شورای هیات‌های مذهبی از سه ماه قبل برای مراسم عزاداری دزفول برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام احسان خاکی با اشاره به تهیه ارزاق مورد نیاز هیات‌ها با همکاری اداره جهاد کشاورزی افزود: ۴۰۰ مداح در سطح شهرستان دزفول ساماندهی شده‌اند و اشعار متناسب در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی ایجاد هیات کانون جهاد تبیین در هیات‌های عزاداری را یادآور شد و ادامه داد: همه دستگاه‌های شهرستان دزفول پای کار آمده‌اند تا شور حسینی در میان مردم جاری شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه حضور هیات‌ها در مسیر عزاداری از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود، گفت: انتظار می‌رود هیات‌ها برنامه زمان بندی را رعایت کنند تا دچار معطلی نشوند.

وی با بیان اینکه برنامه عزاداری روز تاسوعا از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، افزود: تلاش بر این است بعد از غروب عاشورا نیز هیات‌ها در سطح شهر حرکت کنند.

حجت الاسلام خاکی با تاکید بر ممنوعیت ورود هیات‌ بدون مجوز در مسیر عزاداری اظهارداشت: خودروهای متفرقه در روزهای تاسوعا و عاشورا نباید در مسیر عزاداری مستقر شوند.

وی با تشریح مسیر حرکت هیات‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: یک مسیر جدید در خیابان آفرینش ایجاد شده و امید است در سال‌های آینده هیات‌های عزاداری از این مسیر استقبال کنند.

ترور فرماندهان، زدن زیرساخت‌ها و حمله پهپادی در دستور کار دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه جبهه استکبار در تمام جبهه‌ها از انقلاب اسلامی مایوس شده است، گفت: دشمن ما بسیار قوی و با تجربه است ولی نتوانسته در مقابل جمهوری اسلامی به هدف خود یعنی ایجاد تغییر ساختاری برسد.

سرهنگ بهروز حکمت‌فر با بیان اینکه دشمن دروغ و سیاه نمایی را در دستور کار دارد و تمام موضوعات را بر مبنای تحریف انجام می‌دهد، افزود: دشمن در بخش سخت، نمی‌تواند کاری از پیش برد ولی در فاز نیمه سخت، کار بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: تا قبل از پیشرفت‌های پهپادی نمی‌توانستیم نفت خود را به فروش برسانیم ولی اکنون به جایی رسیده‌ایم که اگر اسراییل یا آمریکا بخواهند کشتی ما را بزنند ما نیز کشتی‌های آنها را می‌زنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارداشت: دشمن از هر غفلت ما استفاده می‌کند و هرکجا رخنه ای ببیند، می‌زند ضمن اینکه آمریکا و اسراییل در حال فروپاشی هستند از این رو هر اقدامی انجام می‌دهند.

وی یکی از دلایل واگذاری حفاظت نیروگاه‌های هسته‌ای به سپاه را افزایش حملات به این مراکز دانست و افزود: ترور فرماندهان، زدن زیرساخت‌های کشور و حمله پهپادی سه دستور کار دشمن علیه ملت ایران هستند.

سرهنگ حکمت‌فر با بیان اینکه خودحفاظتی و حفاظت از مقر با کسی شوخی ندارد و همه در معرض تهدید هستند، گفت: بسیج در بحث خودحفاظتی به کمک ادارات دزفول می‌آید و اقداماتی نظیر برگزاری رزمایش و بازرسی ادارات مختلف شهرستان انجام می‌شود.

میزان نارضایتی ارباب رجوع از ادارات دزفول هر سال افزایش می‌یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول درخصوص ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: قرارگاه ۲۱ تیر با توجه به مشکلات حجاب وعفاف یک طرح را برای اجرا در ادارات دزفول ابلاغ کرد که در بحث بداخلاقی و پوشش، فرم خوداظهاری به بانوان و آقایان داده شد ضمن اینکه بازرسی به صورت غیرمحسوس نیز در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات مثبت برخی ادارات شهرستان در زمینه حجاب و عفاف ادامه داد: متاسفانه برخی ادارات شهرستان دزفول علاوه بر بی‌توجهی، مانع هم درخصوص مباحث حجاب و عفاف ایجاد کردند.

سرهنگ حکمت‌فر با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات دزفول اظهارداشت: متاسفانه طبق بررسی میدانی و نظرسنجی از ارباب رجوع، آمار نارضایتی از نحوه خدمات رسانی ادارات هر سال افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به طرح ایران جوان افزود: متاسفانه در دولت‌های قبل اقدام قابل توجهی درخصوص این طرح صورت نگرفت ولی این دولت نسبت به اجرای آن اهتمام دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول تهیه ۸۰ جهیزیه و کمک جهیزیه و سیسمونی و اجرای طرح ازدواج آسان را یادآور شد و افزود: سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ازدواج زوج‌های جوان در نظر گرفته شده بود که فقط ۱۵ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شد.

وی خواستار توجه ادارات دزفول به موضوع ازدواج و فرزندآوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شد و گفت: فضای شهر دزفول متناسب با محرم سیاه پوش شده که جای قدردانی دارد.

دزفول عنوان سقای کربلا را به خود اختصاص داد

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول نیز با اشاره به مشارکت این شهرستان در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و سوریه گفت: تمام این اقدامات با کمک‌های مردمی انجام شده‌اند.

غلامعلی نوری زاده با بیان اینکه تمام مصالح به منظور جلوگیری از خروج ارز از داخل کشور تامین و به عراق ارسال می‌شوند، افزود: صحن حضرت زهرا(س) با ۱۶۰ هزار مترمربع مساحت بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: عملکرد شهرستان دزفول در بازسازی عتبات عالیات به گونه‌ای بوده که صحبت از واگذاری یک پروژه به صورت اختصاصی به دزفول به میان آمده است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول درخصوص مواکب اربعین گفت: استان خوزستان ۹۵۰ موکب پروانه دار در مرزهای چذابه و شلمچه، بین راه و خاک عراق دارد که ۳۳ موکب از این تعداد مربوط به شهرستان دزفول است.

وی افزود: شهرستان دزفول تصفیه خانه بزرگی در حرم حضرت ابوالفضل(ع) احداث کرده که پس از این کار، مجوز عنوان "شهرستان دزفول سقای کربلا" به ما اعطا شد.

نوری زاده بر لزوم تعیین مکانی مشخص در کربلا برای موکب دزفول تاکید کرد و اظهارداشت: اقدامات ابتدایی در این خصوص انجام شده تا مکان مشخصی داشته باشیم.

وی درخصوص زیارت نیابتی در حرم‌های مطهر گفت: این کار به صورت رایگان هر پنجشنبه انجام می‌شود.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول افزود: زوار اغلب سوالاتی داشتند که برای پاسخ به آنها برنامه راهنما زائر تدارک دیده شده که ۱۵ روز مانده به اربعین کار خود را آغاز می‌کند.

ارسال نظرات