صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
همدان- استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد تسهیل از واحدهای تولیدی استان حمایت کامل دارد، گفت: کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور، مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور است.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۴۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: قانون تسهیل و رفع موانع تولید در شرایطی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها به کشور ما از سوی استکبار تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس برای اینکه بتواند مشکلات تولیدکنندگان را برطرف کند و تولیدکننده در یک حاشیه‌ای از امنیت قرار بگیرد این قانون مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، افزود: از زمانی که این قانون اجرا شده آثار بسیار خوبی داشته است و بعضی از تولیدکنندگان در اثناء تولید به دلیل تحریم‌های ظالمانه امکان صادرات کالا از آنها گرفته شد و بسیاری از تولیدکنندگان برای واردات مواد اولیه دچار مشکلات و سختی‌هایی شدند.

استاندار همدان گفت: ما باید نگاه حمایتی از تولید داشته باشیم اگر در یک مجموعه تولیدی مسائل و مشکلاتی وجود دارد باید این را نباید فراگیر و به شکل تبلیغاتی پخش کرد و کارگر را دچار اعوجاج و سردرگمی کرد باید در یک فرایند درست و قانونی به مدیرعامل متذکر شوند و یک فرجه زمانی بگذارند که رفع شود.

وی با بیان اینکه نگاه ما و دولت این است که فرایند تولید هرچه بهتر و مناسب‌تر و بهینه‌تر در راستای سلامت کارگر و تضمین کیفیت محصول پیش رود، ابراز کرد: ماموریتی به پارک علم و فناوری داده شده و آن این است که بر روی فرایندهای تولید، شرکت‌های دانش بنیان از دوجنبه یکی اینکه کیفیت محصول بالا رود و دیگر اینکه بهره‌وری و میزان قیمت تمام شده را به شدت کاهش دهد و می‌تواند بحث کاهش قیمت در مواد اولیه را داشته باشد، کار کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد تسهیل از واحدهای تولیدی استان حمایت کامل دارد، خاطرنشان کرد: کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور، مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور است و شرکت‌های تولیدی با اشتغالزایی بالا که به واسطه شیوع ویروس کرونا یا تحریم‌ها آسیب دیده‌اند پس از بررسی دقیق مورد حمایت این ستاد قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: نیروی انسانی برای واحدهای تولیدی یک سرمایه است، اما ایمنی مقدم بر کار است؛ محیط کار باید برای کارگر ایمن باشد و اگر در محیط کار نابسامانی وجود دارد این مشکل از طریق کارفرما حل شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: حضور مدیرعامل واحدهای تولیدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان الزامی است؛ زیرا افرادی که مسئولیت دارند باید حتما در ستاد تسهیل حضور یابند و سازمان صمت باید به افراد غیر مرتبط اجازه حضور در این جلسه را ندهد.

وی گفت: مجموع واحد‌های تولیدی ما چه در بخش صنعت و چه در بخش کشاورزی و ... بیش از ۸۰ مورد واحد است که بیش از ۶۰ مورد در حوزه صنعتی و معدنی و الباقی خدماتی و گردشگری و... است و نگاه ما در ستاد تسهیل این است که مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات