صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
ساری- سردار تنگسیری تاکید کرد: به همت نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه، اشراف هوشمند اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره بزرگداشت سردار شهید نورعلی یونسی و آلاله هاي سرخ مسجد باب الحوائج ترکمحله شهرستان قائمشهر با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

سردار تنگسیری در این مراسم معنوی ،ضمن گرامیداشت یادو خاطرشهدا و امام شهدا، با اشاره به اینکه شهدا جان خویش را نثار کردند تا امنیت را در جامعه به ارمغان بیاورند، گفت:خانواده شهدای با ایثارگری خود موجب شدند تا اسلام بماند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این مطلب که با توجه به آیه قرآن شهدا زنده هستند، افزود:شهدا هیچ گاه در مقابل دشمن عقب نشینی نکردند.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه در  شناسایی ها و عملیات های دریایی ما عنایت شهدا  را می بینیم، ادامه داد: هیبت ناوها و ناوچه های آمریکایی ها در خلیج فارش شکسته شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح بر اینکه هفت کشور آمریکا ،انگلیس، فرانسه، نیوزلند، ایتالیا، کانادا و استرالیا اجازه عبودر در آبهای سرزمینی ما ندارند،گفت:در زمان طاغوت  نیروی دریایی ارتش نه مجهز به موشکهای برد بلند بود و نه در عمق دریاها میرفت اما امروز افتخار می کند در تمام اب های دنیا حضور پیدا می کند و این افتخار را شهدا به ارمغان اوردند.

سردار تنگسیری با تصریح بر اینکه فقط در نیروی دریایی سپاه ما چندین موشک را تولید می کنیم، خاطرنشان کرد:امروز نیروی دریایی سپاه قاطعانه در خلیج فارس، دریای عمان و دریای های آزاد درمقابل دشمن ایستادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دزدی نفتکش ایرانی با دخالت آمریکایی ها، اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در یک زمان بسیار کوتاه  این نفتکش را آزاد کرد.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه  به همت نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه، اشراف هوشمند اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است: نیروی دریایی سپاه و ارتش با تعامل، هم افزایی به انجام مأموریت‌های محوله با‌صلابت اقدام می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح بر اینکه کشور‌های فرامنطقه‌ای مسئولیتی خلیج فارس ندارند، افزود: ایران و کشور‌های مسلمان منطقه مسئول برقراری ثبات و امنیت دریایی در خلیج فارس هستند.

سردار تنگسیری به نقش اثرگذار و تعیین کننده ایران در منطقه هم اشاره کرد و گفت: ایران از مظلومان و جبهه مقاومت دفاع و حمایت می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها قبیحانه عمل می کنند و در خلیج فارس حضور دارند، خاطرنشان کرد: خلیج فارس متعلق به مسلمانان و متعلق به کشورهای منطقه است.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه ما در مقابل دشمنان با صلابت ایستاده ایم، گفت: در یک سال و نیم گذشته شش عملیات انجام و ۹ شهید تقدیم انقلاب شد و ماهم به نیت این ۹ شهید، ۹ سیلی محکم به آمریکایی‌ها زدیم. ما با الگوگیری از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان پیروزیم و در این راه تا آخر با حسین زمان میمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات