صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
ما هنرمندان خراسان رضوی ضمن دعوت آحاد مردم به هوشياري، بصيرت و حفظ آرامش و توصيه به همه اقوام و مذاهب به انسجام و وحدت و محوريت قانون، از مقامات مسئول در نظام جمهوري اسلامي به ويژه قوه محترم قضاييه، مطالبه جدي داريم و خواستار برخورد قاطع با ايادي ضد انقلاب اعم از حقيقي و مجازي هستيم و انتظار داريم از تجمعات غير قانوني و مخل امنيت اجتماعي جلوگيري به عمل آورند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۲۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

 

بسمه تعالی

از آنجا که در آستانه چهل و دومين سالگرد گراميداشت هفته دفاع مقدس و در حاليکه حضور حماسي 21 ميليوني اربعين حسيني و رزمايش بزرگ مسلمانان و شيعيان از بيش از 70 کشور جهان برگزار گرديد و از سوي ديگر شاهد موفقيت­هاي ديپلماسي انقلاب اسلامي در سازمان ملل و کشورهاي منطقه هستيم، بار ديگر دست جنايتکار استکبار جهاني از آستين ايادي نفوذي و مزدوران داخلي آنان بيرون آمد و کام مردم را تلخ کرد.

شیطنت اخير دشمنان با راه اندازي اغتشاشات کور و بي­ هدف، به بهانه دروغين دفاع از حقوق زنان، اما در عمل توهین به نواميس مردم، هتک حرمت مقدسات، ارزشهاي اسلامي، اماکن مقدس اسلامي مانند مساجد و امام­زادگان، اهانت به قرآن و پيامبر گرامي اسلام و معصومين «عليهم السلام»، همه بيانگر هماهنگي و طراحي از پيش تعيين شده سربازان ناتوي فرهنگي غرب مي­باشد. هرچند انقلاب اسلامي به مرحله­اي از قدرت و بازدارندگي رسيده است که دشمنان جرات تهاجم نظامي مستقيم به ايران را ندارند و البته تلاش مي­کنند با بکارگيري جنگ ترکيبي و شناختي و به ميدان آوردن همه ظرفيت­هاي خود مانع صدور انقلاب اسلامي شوند، ولي کور خوانده­اند.

ما هنرمندان خراسان رضوی ضمن دعوت آحاد مردم به هوشياري، بصيرت و حفظ آرامش و توصيه به همه اقوام و مذاهب به انسجام و وحدت و محوريت قانون، از مقامات مسئول در نظام جمهوري اسلامي به ويژه قوه محترم قضاييه، مطالبه جدي داريم و خواستار برخورد قاطع با ايادي ضد انقلاب اعم از حقيقي و مجازي هستيم و انتظار داريم از تجمعات غير قانوني و مخل امنيت اجتماعي جلوگيري به عمل آورند. و با ابراز ناراحتي از وجود فضاي ناامني و ناآرامي و اغتشاش و مشقت و زحمت براي مردم و تخريب اموال عمومي، انزجار خود را از عوامل اين ناامني ها و هتک حرمت­ها به قرآن و عترت و پرچم مقدس جمهوري اسلامي و برهم­زنندگان امنيت رواني جامعه می­نماییم .

بديهي است که حمايت کامل زر و زور و تزوير و عوامل سلطه جهاني، و مثلث غربي عبري عربي، و نیز منافقين، گروه­هاي تجزيه­طلب و سلطنت­طلبان و بقاياي فتنه 88 از اين اغتشاشات و نا­آرامي­ها، بيانگر باطل بودن اين تحرکات غيرقانوني و آشوبگرايانه مي­باشد و ان شاءالله ملت ايران بر اين توطئه و فتنه جديد فايق خواهد آمد. ما اهالی فرهنگ وهنر خطه خورشید، ضمن تجديد ميثاق با امام شهيدان، آمادگي کامل خود را براي دفاع و حفظ نظام اسلامي اعلام نموده، گوش به فرمان مقتدایمان، مقام معظم رهبري هستيم.

ارسال نظرات