صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
رئیس و اعضای ستاد هفته بزرگداشت بسیج استان بوشهر با حضور در مجتمع آدینه بوشهر با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۲۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ابتدای این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت بسیج گفت: بسیج یک هدیه الهی است که خداوند متعال در انقلاب اسلامی به مردم ایران عطا کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: اوج حماسه‌آفرینی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس طلوع کرد و پس از آن نیز بسیج در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام اسلامی، کارآمد، پیشگام و مؤثر بوده است و توانسته است بحران‌ها و چالش‌های مختلف را به فرصت تبدیل کند.

 

وی تصریح کرد: بسیج یکی از ارکان مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و در محاسبات هندسه قدرت، یکی از اضلاع مهم این هندسه به شمار می‌رود.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: بسیج برای انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است به طوری که هرجا نظام اسلامی به یک نیروی واکنش سریع موفق در تمامی ابعاد، امور و مسائل خود نیاز دارد بسیج در آن زمینه حضوری به موقع و موفق دارد به همین جهت است که هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی، بسیج را آماج حملات خود قرار می‌دهند.

 

امام جمعه بوشهر اذعان کرد: بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و سد محکمی برای حریم نظام اسلامی در مقابل تهاجمات سخت و نرم بیگانگان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این که بسیج یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است لازم است تا ما به صورت روزافزون به قدرت بسیج در زمینه‌های مختلف از جمله زمینه‌های علمی و دانشی، معرفتی و فرهنگی آن مانند ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت بیفزاییم.

آیت الله صفایی بوشهری در بخشی از سخنان خود به شهدای بسیج نیز اشاره کرد و گفت: شهدای بسیج شهدایی هستند که خود برای خدمت به اسلام و کشور به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شتاب کردند و در این راه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که شاید در طول تاریخ ایران و اسلام بی‌نظیر باشد.

وی در ادامه کشور‌های غربی را حامی تروریست دانست و اظهار کرد: کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که دارای جوامعی سراسر توحش مدرن است تلاش می‌کنند تا برای ایران که یک معادله حمکرانی جدید بر پایه دین، صلح، معنویت، اخلاق و هم‌گرایی در جهان ایجاد کرده است مشکلات مختلفی را درست کنند که این مطلب نشان می‌دهد این کشور‌ها ذاتاً با دین، خدامحوری و اخلاق مخالفند.
صفایی بوشهری افزود: این کشور‌ها جنگ‌های متنوعی را مانند جنگ سخت، فتنه ۱۳۸۸، پروژه نفوذ، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد مشکل در عرصه‌های علم و فناوری و بهداشت و درمان و اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب را در برابر ما تجربه کردند و موفق نشدند به همین جهت امروز یک جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداخته‌اند که نوک پیکان این جنگ، رسانه است.
وی در پایان به جهاد تبین نیز اشاره کرد و گفت: امروز لازم است ابتدا توانمندی‌های کشور را به خوبی نشان دهیم و بعد از آن، دشمن را نیز معرفی کنیم و بگوییم که دشمن کیست و چه اهدافی دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: نهاد بسیج یک الهام الهی بر قلب مبارک امام خمینی (ره) بود که ما در هر عرصه‌ای، نتایج و تلاش‌های این لشکر مخلص خدا را در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌بینیم.
سرتیپ علی رزمجو به خدمات محرومیت‌زدایی بسیج در سال جاری اشاره و اظهار کرد: بسیج استان بوشهر در سال جاری، ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تاکنون در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی هزینه کرده است.
وی به برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج در استان بوشهر نیز اشاره و تصریح کرد: بیش از ۲ هزار برنامه مختلف به همت رده‌های مختلف بسیج در سراسر استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات