صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
توسعه همکاری‌های مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد و جهاد دانشگاهی استان با هدف ارتقای دانش و مهارت مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی در دیدار روسای دو مجموعه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۳۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان، سهیل مرادی نژاد مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار اظهار کرد : ارتباط دانشگاه و صنعت با تعریف برنامه های توسعه ای راهبردی و ریل گذاری شود و دانشگاه‌ها به دنبال یافتن نیازهای بازار صنعت و ارائه راه‌ حل علمی برای حل نیازها و مشکلات باشند. در این زمینه جهاد دانشگاهی و مراکز فنی و حرفه ای که فضای علمی را درکنار فضای عملی و مهارتی بخوبی تلفیق نموده اند و فارغ‌التحصیلان آن مهارت عملی در رشته تحصیلی علمی را توامان دارند و در این میان به عنوان کمک کار و واسط میان صنعت و دانشگاه عمل کنند.

مرادی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از محصولات که در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تولید می‌شوند، تامین کننده بخشی از نیاز های استان هستند که معرفی و اطلاع رسانی این ظرفیتهای استان ضروریست .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: توسعه همکاری‌های مشترک با دانشگاهها در زمینه حمایت های نرم افزاری از تولید شامل بخش های آموزش، توسعه ی خوشه های کسب وکار ، طرحهای مطالعاتی و پژوهشی ، تورهای صنعتی ، نمایشگاه داخلی و خارجی و برگزاری رویدادهای دانش‌محور و استارتاپ‌های با صحت سنجی و اهلیت سنجی ذینفعان در دستور کار قرار دارد‌.

وی تصریح کرد: هدف و غایت نهایی این اقدامات و حمایتها افزایش دانش و مهارت مجریان طرحهای صنعتی، مدیران و شاغلین واحدهای تولیدی ، مشاورین می باشد .

موسویان رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه این دیدار با اشاره به خدمات جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف، گفت: تلاش بر این است که با تولید محصول و ارائه خدمات مبتنی بر پتانسیل ها و نیازهای مختلف در استان نسبت به تجاری سازی محصولات و ارائه خدمات مطلوب و مناسب صورت پذیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه پژوهشی و صنعتی، تصریح کرد: در بخش پژوهشی، تلاش پژوهشگران جهاد دانشگاهی با نگاه خاص به ظرفیت های استان با راه اندازی کارگاه تولیدی، تجاری سازی و بسته بندی عسل تولیدی استان و در زمینه ارائه خدمات آموزشی و تجهیز آزمایشگاه عسل،خرید تضمینی و عرضه به بازار اقدامات مناسبی و خوبی را انجام داده است .

موسویان افزود : با بررسی و مطالعات انجام شده در شهرستان گچساران طرح فناوران در شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران برای راه اندازی خط تولید محصولات منحصربفرد عصاره گیری و اسانس گیری روغنی و خشک گیاهان داروئی در استان را در حال ساخت وساز ، اجرا می باشد .

وی افزود: در بحث خدمات پزشکی اقدامات خوبی انجام شده و تجهیزات مناسبی برای عکسبرداری و MRI ، حوزه زنان و بیماری‌های خاص آنها در حال تکمیل می باشد .

موسویان با اشاره به زمینه های همکاری با شهرکهای صنعتی گفت : آمادگي کامل برای همکاری در حوزه آموزش پرسنل اداری و مدیران صنایع، خوشه های کسب وکار ، انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقاتی، تجاری‌سازی فناوری و ...در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که می‌توان از آنها در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی استان استفاده کرد.

 

ارسال نظرات