صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۷ طرح عمرانی در شهرستان هلیلان در حال اجراست، گفت: ۳۷ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در شهرستان هلیلان از محل سفر ریاست‌جمهوری در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان و در جمع نخبگان و معتمدین این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدای عزیز ما، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به افق عندهم یرزقون رسیدند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه ناملایمات و علی‌رغم همه مشکلات، فتنه‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، این کشتی نجات با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به ساحل مقصود رسیده است و همه ما در این کشتی قرار گرفته‌ایم و ناخدای این کشتی خلف امام راحل است.

استاندار ایلام با بیان اینکه این راه ادامه دارد و رسالت این انقلاب سپردن پرچم عدل و عدالتی با صاحب اصلی آن بوده و این نظام زمینه‌ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است، افزود: امروز همه وظیفه داریم که قدردان شهدا باشیم و این جلسه که با حضور مردم بافرهنگ شهرستان هلیلان و مسئولان استان تشکیل شده در راستای توسعه همه‌جانبه این شهرستان را به فال نیک می‌گیریم.

بهرام‌نیا ابراز کرد: سفر‌های شهرستانی این زمینه را ایجاد کرده است که مسئولان بدون واسطه در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات و مطالبات مردم را شنیده و در راستای رفع این مشکلات گام بردارند، یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم، مردمی‌بودن و حضور در بین مردم و یکی دیگر از ویژگی‌های این دولت صادق الوند بودند و پاسخگویی متقن و بر اساس منطق است.

وی با بیان اینکه این دولت مردم را محرم خود می‌داند و آنجایی که محقق‌شدن خواسته وجود دارد و جایی که امکان نداشته باشد صادقانه به مردم می‌گوید، افزود: صاحب اصلی این انقلاب مردم و پایه اصلی حکومت اسلامی مردم‌محوری و مردم مداری است.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم در مقام مقایسه، از لحاظ کمی و کیفی ارائه خدمات و پیگیری مسائل و مشکلات مردم، بسیار متفاوت‌تر از دولت‌های گذشته بوده است، افزود: در استان با تمام وجود و با تمام ظرفیت متناسب با اعتبارات استانی و امکانات برای رفع مشکلات مردم و توسعه تلاش خواهیم کرد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مجموع طرح‌های مهم استان در ایام دهه مبارک فجر ۱۰۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار ۶۹۷ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۱۲۸۸ نفر بوده است، تصریح کرد: ۶ هزار و ۹۶۴ طرح خوداشتغالی در این ایام با اعتباری بالغ بر ۶۱۹ میلیارد تومان و ۶۹۶۴ نفر اشتغال‌زایی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: همه مدیران اجرایی استان بیش از ۲ بار در سامانه سامد حضور داشته‌اند، دیدار‌های دیپلماتیک با استان‌های هم‌جوار در کشور عراق از جمله استان‌های بابل، واسط و میسان در راستای ایجاد ظرفیت‌های لازم سرمایه‌گذاری و تبادلات تجاری برگزار شده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه ۶۹ سفر شهرستانی در سطح استان با حضور مدیران اجرایی برگزار شده است، ابراز کرد: ۵ هزار و ۸۳۱ مورد وام ازدواج با مبلغ بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان در استان پرداخت و ۸۰ درصد تقاضای تسهیلات ازدواج در استان محقق شده و ۷ هزار ۴۲۶ مورد تسهیلات فرزندآوری با اعتباری بالغ ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بهرام‌نیا بیان کرد: در شهرستان هلیلان ۷ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال، از محل متمم اول سفر ریاست‌جمهوری ۶ طرح با اعتباری معادل ۵۹۰ میلیارد ریال و از محل متمم دوم سفر ریاست‌جمهوری یک پروژه با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال و در مجموع از محل سفر ریاست‌جمهوری به استان ۳۷ طرح با اعتباری بالغ ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای شهرستان هلیلان رقم خورده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۷ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال در شهرستان هلیلان در دست اجراست، گفت: طرح نهضت ملی مسکن شامل احداث ۱۵۵ واحد مسکونی معادل ۱۱۰ مسکن روستایی و ۴۵ واحد شهری با اعتبار ۳۶۲ میلیارد ریال تسهیلات در دست اجراست.

ارسال نظرات