صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
ویژه‌برنامه «مهروار‌ه‌ برای ایران» به منظور تجلیل و تکریم از مراکز خیریه و گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان خوزستان ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ حجت مرساق‌‎دزفولی، مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دبیر استانی «مهرواره‌ای برای ایران» در گفت‌و‌گو با ایکنا از خوزستان، گفت: ویژه‌برنامه تجلیل و تکریم از مراکز خیریه و گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان خوزستان تحت عنوان «مهروار‌ه‌ برای ایران» سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش گروه‌های جهادی و مراکز خیریه دانشگاهی، اقدامات و فعالیت‌های این گروه‌ها را در استان خوزستان و سایر نقاط کشور چشمگیر و کم نظیر دانست و افزود: با توجه به برنامه کشوری تجلیل از گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، این مهرواره در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

مرساق دزفولی خاطرنشان کرد: مراکز خیریه و گروه‌های جهادی همواره در همه بحران‌ها و چالش‌هایی که در کشور وجود داشته، نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌ و همراه و همیار مردم و مسئولین به ویژه در دوران سخت و طاقت فرسای همه گیری ویروس کرونا، سیل و زلزله بوده‌ و نقش آفرینی کرده‌اند.

 

دبیر استانی «مهرواره‌ای برای ایران» در خوزستان اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی خدمات گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، شبکه‌سازی، هم افزایی و استفاده از تجربیات این گروه‌ها جهت خدمت‌رسانی بهتر و منسجم‌تر در جامعه یکی از اهداف این ویژه برنامه است و نقش دفاتر نهاد نمایندگی در این برنامه، تسهیل‌گری و هماهنگی بین این گروه‌ها است.

 

مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: برای شناسایی گروه‌های جهادی و مراکز خیریه در دانشگاه‌های استان از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و اقداماتی شده است. سامانه‌ای برای ثبت مشخصات و اطلاعات گروه‌های جهادی و مراکز خیریه معرفی شده و این گروه‌ها و مراکز اطلاعات خود را بارگذاری کرده‌اند.

 

وی عنوان کرد: پس از بررسی اطلاعات ثبت شده در سامانه توسط گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، روند ارزیابی توسط افراد متخصص و با شاخص‌های مورد نظر آغاز شده و تعدادی از گروه‌ها و مراکز خیریه به عنوان گروه‌ها و مراکز برتر انتخاب و معرفی می‌شوند و در جشنواره کشوری تجلیل خواهند شد. لازم به ذکر است که این ارزیابی و تجلیل از گروه‌های جهادی است که در فراخوان ثبت‌نام شرکت کرده‌اند.

 

مرساق دزفولی ضمن تقدیر و تشکر از از همه سیاستگذاران و عوامل این مهرواره و همچنین گروه‌های جهادی و مراکز خیریه دانشگاهی از برگزاری مرحله کشوری این مهرواره توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ارسال نظرات