خبرهای داغ:

ویژه‌برنامه «مهرواره برای ایران» /تجلیل از خیرین و جهادگران

ویژه‌برنامه «مهروار‌ه‌ برای ایران» به منظور تجلیل و تکریم از مراکز خیریه و گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان خوزستان ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ حجت مرساق‌‎دزفولی، مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دبیر استانی «مهرواره‌ای برای ایران» در گفت‌و‌گو با بسیج از خوزستان، گفت: ویژه‌برنامه تجلیل و تکریم از مراکز خیریه و گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان خوزستان تحت عنوان «مهروار‌ه‌ برای ایران» سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش گروه‌های جهادی و مراکز خیریه دانشگاهی، اقدامات و فعالیت‌های این گروه‌ها را در استان خوزستان و سایر نقاط کشور چشمگیر و کم نظیر دانست و افزود: با توجه به برنامه کشوری تجلیل از گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، این مهرواره در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

مرساق دزفولی خاطرنشان کرد: مراکز خیریه و گروه‌های جهادی همواره در همه بحران‌ها و چالش‌هایی که در کشور وجود داشته، نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌ و همراه و همیار مردم و مسئولین به ویژه در دوران سخت و طاقت فرسای همه گیری ویروس کرونا، سیل و زلزله بوده‌ و نقش آفرینی کرده‌اند.

 

دبیر استانی «مهرواره‌ای برای ایران» در خوزستان اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی خدمات گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، شبکه‌سازی، هم افزایی و استفاده از تجربیات این گروه‌ها جهت خدمت‌رسانی بهتر و منسجم‌تر در جامعه یکی از اهداف این ویژه برنامه است و نقش دفاتر نهاد نمایندگی در این برنامه، تسهیل‌گری و هماهنگی بین این گروه‌ها است.

 

مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: برای شناسایی گروه‌های جهادی و مراکز خیریه در دانشگاه‌های استان از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و اقداماتی شده است. سامانه‌ای برای ثبت مشخصات و اطلاعات گروه‌های جهادی و مراکز خیریه معرفی شده و این گروه‌ها و مراکز اطلاعات خود را بارگذاری کرده‌اند.

 

وی عنوان کرد: پس از بررسی اطلاعات ثبت شده در سامانه توسط گروه‌های جهادی و مراکز خیریه، روند ارزیابی توسط افراد متخصص و با شاخص‌های مورد نظر آغاز شده و تعدادی از گروه‌ها و مراکز خیریه به عنوان گروه‌ها و مراکز برتر انتخاب و معرفی می‌شوند و در جشنواره کشوری تجلیل خواهند شد. لازم به ذکر است که این ارزیابی و تجلیل از گروه‌های جهادی است که در فراخوان ثبت‌نام شرکت کرده‌اند.

 

مرساق دزفولی ضمن تقدیر و تشکر از از همه سیاستگذاران و عوامل این مهرواره و همچنین گروه‌های جهادی و مراکز خیریه دانشگاهی از برگزاری مرحله کشوری این مهرواره توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها