صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 05 November 2023
جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش؛ جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست با رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان شرق گیلان (لاهیجان و آستانه اشرفیه) از احساس مسئولیت بسیجیان که باتلاش و پیگیری در میدان‌ها حضور دارند ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۳۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش؛جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست با رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان شرق گیلان (لاهیجان و آستانه اشرفیه) با ابراز خرسندی از احساس مسئولیت بسیجیان که باتلاش و پیگیری در میدان ها حضور دارند اظهار کرد: مسئولیت پذیری بسیجیان ارزش و قرب ویژه ای دارد،بسیج، جایگاه، مقام ،فکر و فرهنگ بسیج ، ارزش، اهمیت ،ماموریت ها و وظایف بسیج با نقش آفرینی در تمامی عرصه ها میادین ستودنی است .

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به شناخت امام خمینی(ره) از بسیج ،شناخت بیشتر بسیج را تاکید کردو افزود: عدم استفاده از ظرفیت بسیج به دلیل عدم شناخت از بسیج است .

حجت‌الاسلام والمسلمین بخشش اخلاص را از ویژگی بارز بسیج برشمرد و گفت:اگر بر فضای کشوری در تمامی حوزه ها (اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،..)نوای دلنشین بسیجی صد درصد طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد .

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تفکر بسیجی را زیرساخت،پایه و اساس تمدن نوین اسلامی دانست و تصریح کرد:تمدن نوین اسلامی با قدم،عزم و اراده تک تک بسیجیان شکل خواهد گرفت .

 

 وی با بیان اینکه اهداف مقدس زمان بر هست اما محقق خواهد شد روحیه جهادی ،امیدواری و امید آفرینی را از دیگر مصداق های بسیج بیان کرد و گفت:جهاد یعنی تلاش و کار بی وقفه و خستگی ناپذیر و امیدوار بودن و امید آفرینی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب می باش که در بسیجی مشاهده می شود .

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بخشش در ادامه هدف از برگزاری این نشست و جلسات را تقدیر و تشکر از تلاش های بسیجیانی دانست که بدون هیچ چشم داشت و انتظاری، برای خدا، انقلاب، ادای تکلیف، ولایت و ارزش های الهی کار می کنند و گفت: هرجایی که نظام و انقلاب نیاز داشت بسیجیان حضور داشتند و این حضور سرمایه با ارزش و نعمتی عظیم است که نیاز به شکر گذاری دارد.

 

 وی  همچنین خاطر نشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی، حفاظت و اطلاعات، ماموریت اساسی و محوری همچون مسائل هدایتی و صیانتی در کنار مسائل معنوی، ایمانی و عقیدتی در سپاه و بسیج دارد. 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از ضرورت اثرگذاری بسیج در حوزه ، پایگاه،محلات،گفت و افزود: پایگاه بسیج محوری ترین نقش را دارد و بسیجیان اصلی ترین نقش را در همه میدان ها دارند.

ارسال نظرات