صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 14 November 2023
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۰۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  مرادعلی پیوند روز سه شنبه در نشست پشتیبانی برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر و سفر راهیان پیشرفت افزود: این اردو برای ۱۲۰ نفر از خبرنگاران استان برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت برای کرمان و مشهد برنامه‌ریزی شده و اصحاب رسانه استان در سفر به کرمان علاوه بر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از واحدها و شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان کرمان بازدید خواهند کرد.
پیوند عنوان کرد در ادامه اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) از واحدهای تولیدی بزرگ استان خراسان رضوی بازدید می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یادآور شد: این اردو با هدف آشنایی خبرنگاران با پیشرفت‌های بزرگ کشور و همچنین آشنایی با توان و تخصص جوانان ایرانی برگزار می‌شود.
پیوند در ادامه به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره و عنوان کرد: این جشنواره مدلی از خبرنگاران مومنانه را ارائه خواهد داد که با مشارکت بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی خبرنگاران را به انتشار اخبار امیدآفرینی تشویق کرد و گفت: امیدآفرینی از طریق اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم محقق می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تعامل مثبت و تنگاتنگ مدیران دستگاه های مختلف اجرایی و روابط عمومی ها با رسانه ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام تاکید کرد.

پیوند اظهار کرد: امروزه قدرت رسانه ای و نقش تعیین کننده آنها در جهت دهی افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و مدیران باید هموراه در اجرای برنامه ها و پروژه های خود به پیوست رسانه ای نیز توجه کنند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: سپاه و بسیج وظیفه خود می داند که حامی اقشار نیازمند باشد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: انتظار می رود خبرنگاران در اخبار خود چهره خوبی از استان به نمایش بگذارند هر چند که کسی منکر نارسایی ها و کمبود ها نیست اما آنچه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است امید آفرینی و تقویت ایمان است.

وی گفت: بیان خدمات نظام و دولت می تواند مشوقی برای خدمات رسانی بیشتر مسئولان باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفته بسیج رونمایی می‌شود و تا ۱۵ دی ماه آثار خبرنگاران جمع آوری و داوری می‌شود.
سرگرد پاسدار عباس رضایی با بیان اینکه محورهای جشنواره ابوذر همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره در ۱۵ دی ماه اعلام خواهد شد، عنوان کرد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.
 وی بیان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر ابتدا به صورت استانی و در همه استان های کشور برگزار می شود سپس آثار برتر خبرنگاران هر استان به مرحله کشوری راه می یابند و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان رده بالای کشور برگزار و از خبرنگاران منتخب تجلیل خواهد شد. 

 

ارسال نظرات