صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 03 January 2024
زنجان _ مشاور عالی فرماندهی و مسئول سابق سازمان اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی به دست سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یارانش بیمه و جبهه مقاومت در مقابل استکبار توانمند شده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۶۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور عالی فرماندهی و مسئول سابق سازمان اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع علماء، طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه شرایط جهانی به گونه‌ای است که سرعت تحولات از پیش بینی‌ها جلوتر افتاده است، اظهار داشت: امروزه سیاستمداران عالم تحلیل می‌کنند و حاکمان جهان هم برآورد ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد:بر اساس برآورد‌هایی که دولت‌های مختلف ارائه می‌دهند معتقد هستند که روند‌های جهانی به گونه‌ای است که در سال ۲۰۳۰ یک تحولات در هندسه جهانی و نظم جهانی اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در سند امنیت ملی که با امضا بایدن منتشر شد مطرح می‌کنند، سال ۲۰۳۰ سالی سرنوشت ساز بر جهان و آمریکا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه این روند‌ها بر اساس قاعده است نه شتابنده، افزود: یکی از پیشران‌ها و شتابدهنده‌ها عملیات طوفان الاقصی بود چرا که سطح این عملیات در یک محله و منطقه حداقلی از نظر سرزمینی اتفاق افتاد، ولی بازتاب و آثارش جهانی بود.

این مسئول ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی علاوه براینکه در روند‌های داخلی و منطقه‌ای تاثیرگذار بود بر روند جهانی نیز تاثیر بسزایی داشت.

با بیان اینکه ابهت اسرائیل در جنگ غزه شکسته شده است و ۴ سیستم اطلاعاتی آن‌ها با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: قدرت سیاسی اسرائیل نتوانست یک اجماع بین‌المللی ایجاد کند و نیز امپراطوری رسانه‌ای آمریکایی اسرائیلی نتوانست افکار عمومی دنیا را بر علیه مقاومت کند.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا به دنبال این بودند که هر طور شده با یک پیروزی حداقلی اعلام آتش‌بس کنند و جنگ وارد سال ۲۰۲۴ نشود، اما نتوانستند، چرا که حماس از سال‌ها قبل همه موارد را آسیب شناسی کرده بود.

مشاور عالی فرماندهی و مسئول سابق سازمان اطلاعات در سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف آمریکا در سال ۲۰۲۵ تشکیل دهکده جهانی با کدخدایی خودش بود، گفت: منظور تشکیل دهکده جهانی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و از بین رفتن حد و مرز‌ها و ارتباطات بود.

وی با بیان اینکه یک تهدید جدید در محاسبات آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و آن هم تشکیل انقلاب اسلامی بود، گفت:با ظهور انقلاب اسلامی پایگاه حکومتی ارزش پیدا کرد و شوروی و آمریکایی هر دو بر علیه انقلاب اسلامی وارد عمل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات غرب و شرق بر هم زده شد، افزود: ایران اسلامی در جنگ ترکیبی نامتقارن در حال پیروزی است و آمریکا که خود نیز این جنگ را آغاز کرده است گرفتار این جنگ ترکیبی نامتقارن شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم در ایران و منطقه مستضعفین جهان همواره به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: انقلاب اسلامی به دست قاسم سلیمانی و یارانش بیمه و جبهه مقاومت در مقابل استکبار توانمند شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه گفتمان مقاومت افزایش و گفتمان سازش روند کاهشی پیدا کرده است، گفت: امروز تقویت جایگاه جهانی مقاومت با محوریت ایران اسلامی در حال اتفاق است و آمریکا شاهد تاثیر جمهوری اسلامی بر مقاومت کشور‌های منطقه است.

ارسال نظرات