صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 09 January 2024
مجمع الذاکرین مداحان و شعرای آئینی بزرگداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی وحاج قاسم میرحسینی هم زمان باهفته مقاومت با حضور مسئولین سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی و هیئت رزمندگان استان ومداحان اهل بیت(ع)وشاعران آیینی در حسینیه حضرت علی اصغر (ع)زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۸۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مجمع الذاکرین مداحان و شعرای آئینی بزرگداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی وحاج قاسم میرحسینی که همزمان باهفته مقاومت با حضور مسئولین سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی و هیئت رزمندگان استان ومداحان اهل بیت(ع)وشاعران آیینی در حسینیه حضرت علی اصغر (ع)زاهدان برگزار شد، گفت: ثمره عملی مجمع الذاکرین، تقویت بنیه اخلاص و بی شائبگی و سلامت نفس مداحان است ویکی از آموزه های آن باید الگو بخشی به عموم مخاطبین باشد.

وی با اشاره به نقش موثر مداحان در جامعه افزود: مداحی باید هدفمند باشد زیرا؛ نقش مؤثر مداح در سازندگی شخصیت مذهبی افراد است .

سرهنگ پاسدار صالحی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی و شهید میرحسینی تصریح کرد : شهدا نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت هستندو زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.

مدیر سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، و اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند، افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بوده است و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.

این مقام مسئول، امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت های ایثارگران دانست و اذعان داشت: اگر امروز ما در عرصه های مختلف با اقتدار و موفق حضور داریم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(حفظه‌الله )در دیدار با مداحان که فرمودند: "جلسه‌ی مادحان اهل‌بیت و ستایشگران مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) جلسه‌ی بیان تبیین مجاهدانه است. " تاکید کرد: شهدا همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاه نمی آمدند، همه ما نیز همانگونه باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمن به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

گفتنی است ؛ جلسات مجمع الذاکرین در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی به همت سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی و کانون مداحان استان برگزار می شود.
می شود

ارسال نظرات