صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - 26 January 2024
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس گفت: گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس به پای راهیان نور در ثبت و پوشش خبری برنامه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه بزرگ ترین اردوی راهیان نور و پیشرفت فرهنگیان کشور به همت سازمان بسیج فرهنگیان فارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان در مناطق جنگی جنوب برگزار شد، اظهار داشت: در این اردوی چهار روزه، فرهنگیان نخبه فارسی از علقمه، طلاییه، یادمان شهدای هویزه و معراج شهدا بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه این اردوی فرهنگی با رمز مقدس یاعلی ابن ابیطالب(ع) و در آستانه میلاد امیرالمومنین برگزار شد، تصریح کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی حضور در اردوگاه شهید مسعودیان، مشاهده تئاتر میدانی و رزم شبانه در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز یکی از برنامه های پیش بینی شده بود که تاثیرات فراوانی داشت.
وی بیان داشت: آخرین برنامه معلمان فارس در استان خوزستان حضور و زیارت در معراج شهدا و روایت گری یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

یارمحمدی با اشاره به حضور دو سردار بزرگ سپاه، سردار محمدجعفر اسدی، همرزم حاج قاسم ، و سردار محمدنبی رودکی، فرمانده لشکر۱۹ فجرفارس در دوران دفاع مقدس، از حضور دکتر فرشید قاسمی سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در اولین روز خدمتی، سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس با فرهنگیان نخبه در این اردو همراه شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه پیش اجلاسیه هایی تا برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ سرداران، امیران، و 15هزار شهید فارس در آبان ماه 1403 برگزار می شود، از برگزاری اولین پیش اجلاسیه با عنوان یادواره شهدای فرهنگی فارس در طول این اردو خبر داد و گفت: این برنامه در منطقه آزاداروند آبادان دراستان خوزستان، با حضور یک هزار معلم استان فارسی شرکت کننده در بزرگترین اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان کشور،و سخنرانی سردار محمدجعفر اسدی و برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد که مورد استقبال خوب فرهنگیان فارس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این اردو، در هر دستگاه اتوبوس، یک راوی و یک روحانی جهت توضیح در مورد مناطق عملیاتی و اجرای برنامه های فرهنگی مستقر بود، ادامه داد: کادر درمان هم به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر همراه با یک دستگاه آمبولانس در کنار فرهنگیان نخبه فارس در اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور داشتند.

به گفته یارمحمدی، گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس جهت مستندسازی کامل برنامه، هم یادواره شهدای فرهنگی، و هم بازدید فرهنگیان از مناطق تعیین شده، و پوشش خبری پابه پای فرهنگیان نخبه در این اردو همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات