صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 05 February 2024
حمید شیخی یکی از کارآفرینان استان قم است که برند تجاری ثبت کـرده اسـت.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

حمید شیخی یکی از کارآفرینان استان قم است که برند تجاری ثبت کـرده اسـت وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربـاره برنـدش اظهارداشت: برنـد تجـاری آنابه چند سالی است که در زمینه تولید چیپس میوه آغاز به کارکرده و به دلیل کمبود و نبود بسته بندی‌های مناسب در این رسته مدتی است که بسـته بندی‌های با کیفیت و قابل عرضه در فروشـگاه‌ها و هایپر‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

ایـن فعـال حـوزه کسـب وکار گفت: تمامـی مجوزهـای مربـوط در داخـل و گواهینامه‌هـای لازم را نیـز دریافـت کـرده‌ام تا در مدتی کوتاه میوه خشک بتواند جایگاه خود را در سبد خانوار‌ها پیدا کرده و هم محصول با کیفیت و هم سلامت محور باشد.

وی ادامـه داد: محصـول در بسـته‌هایی بـا وزن هـای پاییـن ۳۵ گرمـی جهـت پاییـن آوردن قیمـت تمام شـده بـرای اسـتفاده هـر چـه بیشتر مشتریان و با تزریق گاز نگهدارنده مجاز جهت حفظ کیفیت محصول و قیمتی مناسب عرضه بازار شده است.

شـیخی بـا اشـاره بـه اینکـه ا کنـون برای ۲۰ نفـر اشـتغالزایی ایجـاد کـرده‌ام اضافه کرد: در صورتیکه تسهیلات
گسـترش پیـدا کنـد امـکان ایجـاد اشـتغال بـرای ۱۵ نفـر دیگـر فراهـم میشود.

وی بیـان میکنـد: بسـته بندی میـوه خشـک در وزن هـای ۳۵ گرمـی بـرای اولیـن بـار اسـت کـه تهیـه شـده اسـت پیش از این وزن‌های بالا در بازار عرضه میشـد و ایـن وزن وجـود نداشـت؛ امـا ایـن بسـته بندی هامخصوص سوپرمارکتی هاست.

ایـن فعـال حـوزه کسـبوکار با اشـاره به اینکـه کیفیـت بالا و قیمـت مناسـب یکـی از اولویت‌هاسـت گفت: میوه هـای خشـک را در طعم هـای خـوب و در وزن هـای پایینتـر قرار داده‌ایـم تـا هـر شـخصی بتوانندبا کیفیت بالا و قیمت مناسـب‌تر این محصـولات را تهیـه کنـد کـه اکنـون شـاهد بازخـورد خـوب از سـوی مشتریان هستیم.

وی ادامـه داد: ۲ سـالی اسـت کـه شـروع بـه ایـن کار کـرده ام در مرحلـه اول اقـدام بـه ثبـت برنـد و طراحـی و در مراحـل بعـدی وارد فـاز بسته بندی و عرضه شده‌ام.

شـیخی کـه بـا سـرمایه اولیـه ۴۰۰ میلیـون تومانـی شـروع بـه کارکـرده اسـت افزود:  در مراحـل بعـدی ایـن رقـم بـه یـک میلیـارد و ۲۰۰ هـزار تومـان افزایـش پیـدا کـرد در همیـن راسـتا سـال گذشـته بـا همـکاری قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسـیج  ۱۰۰ میلیـون تومـان تسهیلات دریافـت کـردم و ا کنـون موفـق شـدهام روزانـه ۴۰۰ کیلـو ورودی میـوه را داشته باشیم.

وی عنـوان کرد: در صورتـی کـه فضـای صـادرات تسـهیل شـود محصـول میـوه خشـک بـرای کشـور‌های خلیج فـارس و روسـیه جذابیت دارد؛ چرا که کشور ما دارای تنوع محصوالت است با پایین بودن هزینه انرژی است.

ارسال نظرات