صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - 11 February 2024
مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل سایت سامد استانداری و ازطریق سامانه 111 پاسخگوی سوالات مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف گاز طبیعی بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان ، مطابق بر نظام نامه ارتباطات مردمی و مدیریت پاسخگویی به شکایات در بستر سامد و مصوبه شورای عالی کشور ، محمدرضا میرشکاری مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ، با حضور درسایت سامد استانداری پاسخگوی تماس های تلفنی هم استانی ها بود.

این مقام مسئول ضمن پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات اظهار داشت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی دراستان، افزایش کیفیت خدمت رسانی وجلب رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های این شرکت بوده  و کارکنان این شرکت از این امر مهم غافل نبوده و نخواهند بود.

وی با بیان این مطلب که پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسئولین است گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان افتخار، و گازرسانی به این عزیزان ازاولویت های این شرکت است و با توجه به بعد مسافت شهرها استان  سامانه سامد، بستر بسیار مناسبی برای تسهیل و تسریع ارتباط مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنان است و مسئولین در هر جایگاه و مقامی ملزم به پاسخگویی به مردم هستند.

شایان ذکراست، سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین بوده که از طریق این سامانه هم استانی های محترم می توانند  بدون مراجعه حضوری و از طریق تماس با شماره 111 درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

ارسال نظرات