صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - 10 April 2024
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمداز دولت خواست که توجه ویژه‌ای به مسئله تورم و گرانی داشته باشد و افزود: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم مسئله مسکن، رهن، اجاره و قیمت آن است که گران هستند.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۱۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز در نماز عید سعید فطر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود «ای اهل ایمان، از دنیا و زمانی که در قید حیات هستید برای آخرت توشه برداری کنید».

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج حضور در مساجد، نمازهای جمعه و جماعت، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها را توشه برداری برای آخرت دانست و گفت: در دوران جوانی باید برای پیری و آخرت توشه برداری کنیم.

وی بهشت خداوند را شایسته انسان‌های مومن و نیکوکار دانست و افزود: جهان خلق شد تا در اختیار انسان‌ها باشد، البته نه برای گناه و فساد. آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز ضمن تبریک عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: تقوا عاقلانه‌ترین راه برای رسیدن به بهشت الهی و مسیری است که خداوند متعال تعیین می‌کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی راه بهشت را طی نکند عاقل نیست، یادآور شد: خداوند، پیامبران و انبیا الهی راه و مسیر درست را به انسان‌ها نشان داده‌اند و باید در این مسیر قدم برداریم. وی مسئله حجاب را یادآور شد و تاکید کرد: حجاب یک واجب شرعی و پایه‌ای برای رشد و تکامل معنوی و رسیدن انسان به بهشت خداوند است.

آیت الله حسینی بی‌حجابی و ولنگاری را دام دشمن برای فرزندان این مرز و بوم دانست و ادامه داد: والدین باید مراقب توطئه دشمن باشند و فرزندان را در مسیر خداوند تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه بویراحمد و امام جمعه یاسوج خواستار جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق و سایر موارد شد و گفت: باید به فکر کشور، سرزمین و همچنین منابع آن باشیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه به مسئله مسکن توجه خوبی صورت گرفته، اظهار کرد: هر خانواده‌ای نیاز به مسکن دارد ومی‌طلبد که دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. امام جمعه شهر یاسوج ظلم و گرانی را بد دانست و تصریح کرد: صنوف مختلف باید مسئله انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت ملت را هدف قرار داده، یادآور شد: وحدت و امنیت یک نعمت الهی هستند که مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌اند. آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در عید فطر این وحدت را به نمایش در می‌آورد که خنثی کننده توطئه دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که توسط نیروهای استکباری به شهادت رسیدند مسئله غزه را یادآور شد و گفت: غزه درد عظیم جهان بشریت است که تنها راه آن، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.

وی گفت: امروز غزه در غم، اندوه و خون دست و پا می‌زند، رنج گرسنگی و تشنگی آنها را از پای درآورده و همه منتظر منجی بزرگ امام زمان (عج) هستند.

 

ارسال نظرات