صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 15 April 2024
مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون گفت: قدام مقتدرانه و پرصلابت سپاه در واقع «وعده صادق» مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۰۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون ضمن تبریک عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» برای تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای حفظ امنیت ملی کشورمان ضروری بود و هیمنه پوشالی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی برای همگان آشکار شد.

وی دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی را محصول همبستگی و همراهی تک تک ملت بزرگ ایران و سپاه مقتدر کشور دانست و افزود: اقدام مقتدرانه و پرصلابت سپاه در واقع وعده صادق مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و پاسخی محکم و مجازاتی پشیمان کننده برای دشمن جنایتکار صهیونیست رقم زد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون ضمن دانستن حق ذاتی برای کشور ایران جهت پاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، آن چنان هیمنه‌ای را بر خود متصور بود که خود را قدرت اول منطقه تلقی می‌کرد و بر اساس همین توهم، هر روز وقیح‌تر و وحشی‌تر از قبل، دست به جنایات وحشیانه و غارت جان و مال مردم بی گناه در منطقه می‌زد.

وی با بیان اینکه خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند و همه این پیروزی‌ها ماحصل خون شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی عزیز و تهرانی مقدم و زاهدی‌هاست، تصریح کرد: این غده سرطانی، با اشتباه محاسباتی خود، علاوه بر دست درازی به حریم کشور‌های منطقه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین و به خصوص غزه، کار را به جایی رساند که مستقیم و به صورت علنی به کنسول‌گری ایران که بر اساس قواعد بین الملل جزئی از خاک کشور مقدسمان محسوب می‌شود، جسارت و دست درازی کرد و تعدادی از غیور مردان این مرز و بوم را به شهادت رساند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه فرزندان دلاور ایران اسلامی به گونه‌ای دستانشان را قطع کردند که دیگر جرأت نگاه کردن به سمت مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به خود ندهند، یادآور شد: بدون تردید اتفاقاتی که در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» رخ داد، تاریخ را به گونه‌ای دیگر رقم خواهد زد که آیندگان بویژه نسل نوجوان و جوان ما از آن به عنوان الگو و سرمشقی برای ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان الهام می گیرند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تأکید کرد که این عملیات در حکم دفاع مشروع برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و باعث تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات