صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 15 April 2024
طی مراسمی و با حضور معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور مدیران حوزه علمیه خواهران فارس تکریم و معارفه شدند.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۹۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام اسماعیلی معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور در جلسه تکریم و معارفه مدیران حوزه علمیه خواهران فارس گفت :طلبگی در حقیقت نصرت و یاری دین خدا است و هدف ما در حوزه علمیه انصارالله بودن است و کسی که قدم در این عرصه بگذارد خداوند هم نصرت می‌کند چرا که طلبه بیانگر احکام الهی بر روی زمین است و این رسالت بزرگ ما در حوزه است.
وی افزود : امروز ولی فقیه جانشین امام زمان است و اگر کسی بخواهد یاور دین خدا باشد باید گوش به فرمان ولی فقیه باشد و در مسیر اطاعت از ولی امر قرار گیرد و حوزه علمیه خواهران از آنجا که مولود انقلاب اسلامی است به صورت مستقیم فرمانبردار اوامر ولی فقیه است.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهارداشت: رسالت امروز حوزه علمیه خواهران این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان برنامه جدی داشته باشد چراکه دشمن خانواده و مسئله زن و عفاف حجاب را مورد هجمه قرار داده است و تلاش می‌کنند فرهنگ جامعه را تغییر دهد.
وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران فارس یکی از حوزه های ممتاز در سطح کشور از نظر کیفی و هم از نظر کمی می باشد و ظرفیت‌های بسیار فراوانی در عرصه های مختلف دارد که باید شاهد بالندگی هرچه بیشتر آن باشیم.
حجت الاسلام اسماعیلی اذعان نمود: حجت الاسلام افتخاری از مدیران موفق و توانمند حوزه علمیه خواهران در سطح کشور هستند و با یاری خداوند کار خود را با قوت و قدرت در حوزه استان فارس شروع می کنند و با حمایت‌های مدیران، معاونین، اساتید و طلاب شاهد رشد و تعالی این حوزه خواهیم بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از آیت الله موحد موسس حوزه علمیه خواهران استان فارس و حجج الاسلام محمودی و ساجدی مدیران سابق حوزه علمیه فارس به طرح و برنامه های خود اشاره و گفت: حوزه فارس برنامه های خود را بر اساس سیاست های مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و جهت ارتقاء این مرکز پیش خواهد برد.
وی با بیان اینکه توانمند کردن هیئت امنا مدارس در قالب ایجاد و گسترش منابع مالی جهت اداره مدارس علمیه از جمله برنامه های این مدیریت است افزود: ایجاد منابع پایدار مالی جهت مدارس استان و پیشگیری از ازدست دادن سرمایه های انسانی مدارس علمیه از اولویت های این مرکز است.
مدیر حوزه علمیه خواهران در ادامه اظهار کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر تقویت بعد تبلیغی، ارتقاء سطوح سه و چهار حوزه علمیه با رویکرد ترویج و تبلیغ دینی را از اهم امورات دانست.
وی با تا کید بر مسایل محتوایی و فرهنگی خصوصا بحث هویت طلبگی گفت: حوزه یک ارگان علمی تربیتی است که وظیفه تربیت طلبه مجاهد انقلابی با سواد و همچنین ترویج مباحث علمی تبلیغی را عهده دار است.
حجت الاسلام افتخاری با اظهار اینکه حوزه علمیه مولود انقلاب بوده و در عمل هم انقلابی است گفت: حوزه علمیه استان فارس جزء حوزه های خوشنام در کشور است و حوزه علمیه خواهران نیز با هم افزایی با ارگان های همسو و استفاده مفید از امکانات موجودو همچنین استفاده از ظرفیت های دانش آموختگان استان به اهداف حوزه های علمیه دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات